Psihologija učenja i poučavanja matematike
U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi.
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306772/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike 4 (2003), 15 ; str. 5-14 |
| Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01103naa a2200229uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2003 xx hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)271063 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Vlahović-Štetić, Vesna |9 791 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Psihologija učenja i poučavanja matematike / |c Vlahović-Štetić, Vesna. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Psychology of learning and teaching math | |
| 300 | |a 5-14 |f str. | ||
| 363 | |a 4 |b 15 |i 2003 | ||
| 520 | |a U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 0130413 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a poučavanje matematike, razvoj matematičkih znanja |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a teaching math, development of math knowledge |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike |x 1332-3008 |g 4 (2003), 15 ; str. 5-14 | |
| 942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - pregledni rad | ||
| 999 | |c 306772 |d 306770 | ||