Primjerenost nastave matematike dobi učenika

Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306773/Details
Matična publikacija: Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike
6 (2005), 24 ; str. 17-24
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01366naa a2200229uu 4500
008 131105s2005 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)271092 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Vlahović-Štetić, Vesna  |9 791 
245 1 0 |a Primjerenost nastave matematike dobi učenika /  |c Vlahović-Štetić, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Appropriateness of math teaching to students' age 
300 |a 17-24  |f str. 
363 |a 6  |b 24  |i 2005 
520 |a Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130413 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a poučavanje matematike, broj, problemski matematički zadaci, proporcionalnost  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a teaching math, number, mathematical word problems, proportionality  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike  |x 1332-3008  |g 6 (2005), 24 ; str. 17-24 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - pregledni rad 
999 |c 306773  |d 306771