Primjerenost nastave matematike dobi učenika
Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306773/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike 6 (2005), 24 ; str. 17-24 |
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01366naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2005 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)271092 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Vlahović-Štetić, Vesna |9 791 | |
245 | 1 | 0 | |a Primjerenost nastave matematike dobi učenika / |c Vlahović-Štetić, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Appropriateness of math teaching to students' age | |
300 | |a 17-24 |f str. | ||
363 | |a 6 |b 24 |i 2005 | ||
520 | |a Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130413 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a poučavanje matematike, broj, problemski matematički zadaci, proporcionalnost |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a teaching math, number, mathematical word problems, proportionality |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike |x 1332-3008 |g 6 (2005), 24 ; str. 17-24 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - pregledni rad | ||
999 | |c 306773 |d 306771 |