Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"
U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307008/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu 2 (2000), 1 ; str. 21-34 |
Glavni autori: | Matijević, Milan (-), Ljubin, Tajana (Author), Bratko, Denis |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02364naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2000 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-0513 | ||
035 | |a (CROSBI)317294 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Matijević, Milan | |
245 | 1 | 0 | |a Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" / |c Matijević, Milan ; Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Parents' evaluation of the "active/efficient school" curriculum | |
363 | |a 2 |b 1 |i 2000 | ||
520 | |a U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj klimi. Za ocjenu uspješnosti kurikuluma Aktivna/efikasna škola provedena je vanjska evaluacija od strane nezavisne skupine eksperata u kojoj su uspoređene škole u kojima se provodio program Aktivna/efikasna škola s kontrolnim školama. U ovom radu prikazani su rezultati evaluacije na uzorku roditelja. Ispitivanje je provedeno metodom ankete, a obuhvaćeno je 294 roditelja učenika eksperimentalnih škola i 247 roditelja učenika kontrolnih škola. Roditelji iz eksperimentalnih škola smatraju da takve škole u većoj mjeri smanjuju strah od škole, prepoznaju posebne potrebe učenika, razvijaju kreativost učenika i suradnju s drugim učenicima i omogućuju dobru komunikaciju između učitelja i učenika. Oni također primjećuju da su njihova djeca tijekom nastave više spremna na suradnju s drugim učeicima nego li je to slučaj u kontrolnim školama. Roditleji iz eksperimentalnih škola pokazuju i veću uključenost u obrazovni proces, vidljivo kroz njihovu veću uključenost u provjeravanje domaće zadaće, a sveukupno su zadovoljuniji školom od kontrolne grupe roditelja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a evaluacija, roditelji, kurikulum, elementarna škola |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a evaluation, parents, curriculum, elementar school |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Ljubin, Tajana |4 aut | |
700 | 1 | |9 398 |a Bratko, Denis |4 aut | |
773 | 0 | |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu |x 1332-0513 |g 2 (2000), 1 ; str. 21-34 |w ffzg.(HR-ZaFF)237782 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307008 |d 307006 |