Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"

U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307008/Details
Matična publikacija: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
2 (2000), 1 ; str. 21-34
Glavni autori: Matijević, Milan (-), Ljubin, Tajana (Author), Bratko, Denis
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02364naa a2200241uu 4500
008 131105s2000 xx hrv|d
022 |a 1332-0513 
035 |a (CROSBI)317294 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Matijević, Milan 
245 1 0 |a Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" /  |c Matijević, Milan ; Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Parents' evaluation of the "active/efficient school" curriculum 
363 |a 2  |b 1  |i 2000 
520 |a U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj klimi. Za ocjenu uspješnosti kurikuluma Aktivna/efikasna škola provedena je vanjska evaluacija od strane nezavisne skupine eksperata u kojoj su uspoređene škole u kojima se provodio program Aktivna/efikasna škola s kontrolnim školama. U ovom radu prikazani su rezultati evaluacije na uzorku roditelja. Ispitivanje je provedeno metodom ankete, a obuhvaćeno je 294 roditelja učenika eksperimentalnih škola i 247 roditelja učenika kontrolnih škola. Roditelji iz eksperimentalnih škola smatraju da takve škole u većoj mjeri smanjuju strah od škole, prepoznaju posebne potrebe učenika, razvijaju kreativost učenika i suradnju s drugim učenicima i omogućuju dobru komunikaciju između učitelja i učenika. Oni također primjećuju da su njihova djeca tijekom nastave više spremna na suradnju s drugim učeicima nego li je to slučaj u kontrolnim školama. Roditleji iz eksperimentalnih škola pokazuju i veću uključenost u obrazovni proces, vidljivo kroz njihovu veću uključenost u provjeravanje domaće zadaće, a sveukupno su zadovoljuniji školom od kontrolne grupe roditelja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a evaluacija, roditelji, kurikulum, elementarna škola  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a evaluation, parents, curriculum, elementar school  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Ljubin, Tajana  |4 aut 
700 1 |9 398  |a Bratko, Denis  |4 aut 
773 0 |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |x 1332-0513  |g 2 (2000), 1 ; str. 21-34  |w ffzg.(HR-ZaFF)237782 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307008  |d 307006