Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja

U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučav...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307010/Details
Matična publikacija: Školski vjesnik
49 (2000), 1 ; str. 5-19
Glavni autori: Ljubin, Tatjana (-), Bratko, Denis (Author), Matijević, Milan
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02333naa a2200253uu 4500
008 131105s2000 xx hrv|d
022 |a 0037-654X 
035 |a (CROSBI)317448 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Ljubin, Tatjana 
245 1 0 |a Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja /  |c Ljubin, Tatjana ; Bratko, Denis ; Matijević, Milan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Evaluation of Curriculum "active /efficient school" 
300 |a 5-19  |f str. 
363 |a 49  |b 1  |i 2000 
520 |a U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučavanja iz programa Aktivna/efikasna škola: tijekom nastave više se razgovara sjedeći u krugu, radi u grupama i učenici češće mogu izabrati problem koji će proučavati. Učitelji eksperimentalnih škola u odnosu na učitelje kontrolnih škola ne razlikuju se u procjeni karakteristika škola, procjeni važnosti pojedinih poželjnih karakteristika i ocjeni odnosa učenika prema školi. No, u odnosu na učitelje kontrolnih škola, učitelji eksperimentalnih škola su značajno zadovojniji školom. Procjenjuju da su njihovi učenici u manjoj mjeri ekstrinzično motivirani za učenje. nadalje, u visokoj mjeri ocjenjuju da program Aktivna / efikasna škola ima različite pozitivne karakteristike te da razvija poželjne osobine učenika, kao i prijateljski odnos sudionika u nastavi. Rezultatima težinu daje i sukladnost s rezultatima dobivenim na uzorku roditelja i učenika. Zaključno, evaluacija na uzorku učitelja upućuje da kurikulum Aktivna /efikasna škola pokazuje neke prednosti u odnosu na standardni kurikulum, kakav se uobičajeno provodi u osnovnim školama. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikulum, ativna škola, učitelji, osnovna škola  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a curriculum, active school, teachers, elementary school  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Bratko, Denis  |4 aut 
700 1 |a Matijević, Milan  |4 aut 
773 0 |t Školski vjesnik  |x 0037-654X  |g 49 (2000), 1 ; str. 5-19 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307010  |d 307008