Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučav...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307010/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik 49 (2000), 1 ; str. 5-19 |
Glavni autori: | Ljubin, Tatjana (-), Bratko, Denis (Author), Matijević, Milan |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02333naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2000 xx hrv|d | ||
022 | |a 0037-654X | ||
035 | |a (CROSBI)317448 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Ljubin, Tatjana | |
245 | 1 | 0 | |a Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja / |c Ljubin, Tatjana ; Bratko, Denis ; Matijević, Milan. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Evaluation of Curriculum "active /efficient school" | |
300 | |a 5-19 |f str. | ||
363 | |a 49 |b 1 |i 2000 | ||
520 | |a U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučavanja iz programa Aktivna/efikasna škola: tijekom nastave više se razgovara sjedeći u krugu, radi u grupama i učenici češće mogu izabrati problem koji će proučavati. Učitelji eksperimentalnih škola u odnosu na učitelje kontrolnih škola ne razlikuju se u procjeni karakteristika škola, procjeni važnosti pojedinih poželjnih karakteristika i ocjeni odnosa učenika prema školi. No, u odnosu na učitelje kontrolnih škola, učitelji eksperimentalnih škola su značajno zadovojniji školom. Procjenjuju da su njihovi učenici u manjoj mjeri ekstrinzično motivirani za učenje. nadalje, u visokoj mjeri ocjenjuju da program Aktivna / efikasna škola ima različite pozitivne karakteristike te da razvija poželjne osobine učenika, kao i prijateljski odnos sudionika u nastavi. Rezultatima težinu daje i sukladnost s rezultatima dobivenim na uzorku roditelja i učenika. Zaključno, evaluacija na uzorku učitelja upućuje da kurikulum Aktivna /efikasna škola pokazuje neke prednosti u odnosu na standardni kurikulum, kakav se uobičajeno provodi u osnovnim školama. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kurikulum, ativna škola, učitelji, osnovna škola |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a curriculum, active school, teachers, elementary school |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Bratko, Denis |4 aut | |
700 | 1 | |a Matijević, Milan |4 aut | |
773 | 0 | |t Školski vjesnik |x 0037-654X |g 49 (2000), 1 ; str. 5-19 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307010 |d 307008 |