Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika
U udžbenicima hrvatskoga jezika zamjećuje se nastojanje za smanjivanjem dominantne uloge autora i za ostvarivanjem demokratskog stila komunikacije s učenikom, a što je u skladu s koncepcijama suvremene nastave koja učenika postavlja u središte nastavnoga procesa. Autori udžbenika pred izazovom su os...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307012/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatski 5 (2007), 1 ; str. 77-97 |
Glavni autori: | Nemeth-Jajić, Jadranka (-), Pandžić, Vlado (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01810naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
008 | 131105s2007 xx hrv|d | ||
999 | |c 307012 |d 307010 | ||
022 | |a 0347-6553 | ||
035 | |a (CROSBI)317740 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Nemeth-Jajić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika / |c Nemeth-Jajić, Jadranka ; Pandžić, Vlado. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Role of Croatian Language Textbook Writers | |
300 | |a 77-97 |f str. | ||
363 | |a 5 |b 1 |i 2007 | ||
520 | |a U udžbenicima hrvatskoga jezika zamjećuje se nastojanje za smanjivanjem dominantne uloge autora i za ostvarivanjem demokratskog stila komunikacije s učenikom, a što je u skladu s koncepcijama suvremene nastave koja učenika postavlja u središte nastavnoga procesa. Autori udžbenika pred izazovom su ostvarivanja novih uloga: sugovornika, predlagača i poticatelja zanimljivih aktivnosti, suradnika i suveznika u učenju. U radu naznačujemo neke mogućnosti koje udžbenici kao tekstualni medij u tu svrhu mogu iskoristiti. Pozornost posvećujemo nedirektivnim oblicima obraćanja i načinima obraćanja autora učenicima na početku i na kraju udžbenika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 227-2270729-0719 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a uloge autora udžbenika, simetrično-interaktivna komunikacija, nedirektivni oblici obraćanja, uvrštavanje poglavlja/udžbeničkih jedinica u cjelinu udžbenika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a role of textbook writers, symmetrically-interactive communication, non-directive forms of addressing, inclusion of chapters/modules into the whole of the book |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Pandžić, Vlado |4 aut | |
773 | 0 | |t Hrvatski |x 0347-6553 |g 5 (2007), 1 ; str. 77-97 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak |