Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika

U udžbenicima hrvatskoga jezika zamjećuje se nastojanje za smanjivanjem dominantne uloge autora i za ostvarivanjem demokratskog stila komunikacije s učenikom, a što je u skladu s koncepcijama suvremene nastave koja učenika postavlja u središte nastavnoga procesa. Autori udžbenika pred izazovom su os...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307012/Details
Matična publikacija: Hrvatski
5 (2007), 1 ; str. 77-97
Glavni autori: Nemeth-Jajić, Jadranka (-), Pandžić, Vlado (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01810naa a2200265uu 4500
003 HR-ZaFF
008 131105s2007 xx hrv|d
999 |c 307012  |d 307010 
022 |a 0347-6553 
035 |a (CROSBI)317740 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Nemeth-Jajić, Jadranka 
245 1 0 |a Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika /  |c Nemeth-Jajić, Jadranka ; Pandžić, Vlado. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Role of Croatian Language Textbook Writers 
300 |a 77-97  |f str. 
363 |a 5  |b 1  |i 2007 
520 |a U udžbenicima hrvatskoga jezika zamjećuje se nastojanje za smanjivanjem dominantne uloge autora i za ostvarivanjem demokratskog stila komunikacije s učenikom, a što je u skladu s koncepcijama suvremene nastave koja učenika postavlja u središte nastavnoga procesa. Autori udžbenika pred izazovom su ostvarivanja novih uloga: sugovornika, predlagača i poticatelja zanimljivih aktivnosti, suradnika i suveznika u učenju. U radu naznačujemo neke mogućnosti koje udžbenici kao tekstualni medij u tu svrhu mogu iskoristiti. Pozornost posvećujemo nedirektivnim oblicima obraćanja i načinima obraćanja autora učenicima na početku i na kraju udžbenika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 227-2270729-0719 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a uloge autora udžbenika, simetrično-interaktivna komunikacija, nedirektivni oblici obraćanja, uvrštavanje poglavlja/udžbeničkih jedinica u cjelinu udžbenika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a role of textbook writers, symmetrically-interactive communication, non-directive forms of addressing, inclusion of chapters/modules into the whole of the book  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Pandžić, Vlado  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski  |x 0347-6553  |g 5 (2007), 1 ; str. 77-97 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak