Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole

Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta "Engleski jezik u Hrvatskoj", određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika....

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307172/Details
Matična publikacija: Metodika
8, 1/2007 (2007), 14 ; str. 127-136
Glavni autor: Josipovic Smojver, Višnja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01855naa a2200241uu 4500
008 131105s2007 xx eng|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)335189 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Josipovic Smojver, Višnja 
245 1 0 |a Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole /  |c Josipovic Smojver, Višnja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools 
300 |a 127-136  |f str. 
363 |a 8, 1/2007  |b 14  |i 2007 
520 |a Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta "Engleski jezik u Hrvatskoj", određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika. Intenzitet učenja engleskoga u osnovnoj školi povezan je s uspješnošću u razumijevanju slušanoga, ali nije u tome presudan. Za srednje škole nije utvrđena povezanost intenziteta učenja i uspjeha u ovoj komponenti testa. Duljina učenja također se pokazala neznatno povezanom s uspjehom u slušanju s razumijevanjem. Gradski učenici pokazali su se boljima od seoskih u promatranoj komponenti testa. Autorica u diskusiji posebno ističe ulogu izloženosti engleskome jeziku u Hrvatskoj kao važnome faktoru koji vjerojatno utječe na razvoj ove jezične vještine. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-0988 
546 |a ENG 
690 |a 6.03 
693 |a CEFR, engleski, kompetencija, slušanje s razumijevanjem  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a CEFR, competence, English, listening comprehension  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 8, 1/2007 (2007), 14 ; str. 127-136 
942 |c CLA  |u 1  |z Ostalo - clanak 
999 |c 307172  |d 307170