Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća

U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpo...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307196/Details
Matična publikacija: Metodika
8 (2007), 14 ; str. 25-37
Glavni autor: Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02373naa a2200253uu 4500
008 131105s2007 xx hrv|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)336161 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna 
245 1 0 |a Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a English in Croatia – from needs to achievements 
300 |a 25-37  |f str. 
363 |a 8  |b 14  |i 2007 
500 |a Članak je objavljen i na engleskom jeziku u istom broju na str. 38-50. 
520 |a U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpostavki, a ne – kao do sada – na temelju proizvoljnih i neprovjerene intuicije i stavova pojedinaca. Autorice, od kojih je jedna i voditeljica projekta, također detaljno opisuju razloge za izbor instrumenata koji su korišteni u projektu. Korištenje baterije mađarskih testova i upitnika objašnjavaju sličnošću društveno-obrazovnih konteksta u dvjema zemljama, mogućnošću komparativnih studija i činjenicom da preuzeti testovi ispituju komunikacijsku kompetenciju učenika na europskim referentnim stupnjevima A2 i B1, razinama koje su propisane i hrvatskim nacionalnim kurikulumom. U radu se opisuje predtestiranje preuzetih instrumenata i iznose rezultati toga postupka. Osim novih spoznaja o statusu engleskoga jezika u Hrvatskoj, autorice navode i niz dodatnih rezultata vezanih uz razvijanje istraživačkih kompetencija u ovome području znanstvenih propitivanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-0988 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a europski referentni stupnjevi ; mjerenje afektivnih karakteristika ; mjerenje komunikacijske kompetencije ; predtestiranje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a CEFR levels ; assessment of affective learner characteristics ; assessment of communicative competence ; pre-testing of instruments  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 8 (2007), 14 ; str. 25-37 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307196  |d 307194