Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća
U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpo...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307196/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 8 (2007), 14 ; str. 25-37 |
Glavni autor: | Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02373naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2007 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-7879 | ||
035 | |a (CROSBI)336161 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna | |
245 | 1 | 0 | |a Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća / |c Mihaljević Djigunović, Jelena, Bagarić, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a English in Croatia – from needs to achievements | |
300 | |a 25-37 |f str. | ||
363 | |a 8 |b 14 |i 2007 | ||
500 | |a Članak je objavljen i na engleskom jeziku u istom broju na str. 38-50. | ||
520 | |a U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpostavki, a ne – kao do sada – na temelju proizvoljnih i neprovjerene intuicije i stavova pojedinaca. Autorice, od kojih je jedna i voditeljica projekta, također detaljno opisuju razloge za izbor instrumenata koji su korišteni u projektu. Korištenje baterije mađarskih testova i upitnika objašnjavaju sličnošću društveno-obrazovnih konteksta u dvjema zemljama, mogućnošću komparativnih studija i činjenicom da preuzeti testovi ispituju komunikacijsku kompetenciju učenika na europskim referentnim stupnjevima A2 i B1, razinama koje su propisane i hrvatskim nacionalnim kurikulumom. U radu se opisuje predtestiranje preuzetih instrumenata i iznose rezultati toga postupka. Osim novih spoznaja o statusu engleskoga jezika u Hrvatskoj, autorice navode i niz dodatnih rezultata vezanih uz razvijanje istraživačkih kompetencija u ovome području znanstvenih propitivanja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-0988 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a europski referentni stupnjevi ; mjerenje afektivnih karakteristika ; mjerenje komunikacijske kompetencije ; predtestiranje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a CEFR levels ; assessment of affective learner characteristics ; assessment of communicative competence ; pre-testing of instruments |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 8 (2007), 14 ; str. 25-37 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307196 |d 307194 |