Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika
Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživa...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307199/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 8 (2007), 14 ; str. 104-114 |
Glavni autor: | Mihaljević Djigunović, Jelena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02113naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2007 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-7879 | ||
035 | |a (CROSBI)336177 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mihaljević Djigunović, Jelena | |
245 | 1 | 0 | |a Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika / |c Mihaljević Djigunović, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes | |
300 | |a 104-114 |f str. | ||
363 | |a 8 |b 14 |i 2007 | ||
500 | |a Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126. | ||
520 | |a Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-0988 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a afektivni faktori ; afektivni profil ; aspiracije ; motivacija ; stavovi |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a affective learner factors ; affective learner profile ; aspirations, motivation ; attitudes |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 8 (2007), 14 ; str. 104-114 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307199 |d 307197 |