Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika

Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživa...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307199/Details
Matična publikacija: Metodika
8 (2007), 14 ; str. 104-114
Glavni autor: Mihaljević Djigunović, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02113naa a2200253uu 4500
008 131105s2007 xx hrv|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)336177 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes 
300 |a 104-114  |f str. 
363 |a 8  |b 14  |i 2007 
500 |a Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126. 
520 |a Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-0988 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a afektivni faktori ; afektivni profil ; aspiracije ; motivacija ; stavovi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a affective learner factors ; affective learner profile ; aspirations, motivation ; attitudes  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 8 (2007), 14 ; str. 104-114 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307199  |d 307197