Kako djeca vide pripadnike različitih spolova
Na izravan ili neizravan način, svjesno ili nesvjesno, verbalnom ili neverbalnom komunikacijom, odrasli djeci daju do znanja da se treba pripremati za život u društvu u kojemu muškarci idu jednim, a žene drugim putem. Procesom spolnog tipiziranja okolina djeluje na individuu da usvoji određene način...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307376/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu 45-46 (2001), 70-71 ; str. 42-44 |
Glavni autor: | Citković, Sandra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01648naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2001 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)345700 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Citković, Sandra | |
245 | 1 | 0 | |a Kako djeca vide pripadnike različitih spolova / |c Citković, Sandra. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Children's Perceptions of Gender Roles | |
300 | |a 42-44 |f str. | ||
363 | |a 45-46 |b 70-71 |i 2001 | ||
520 | |a Na izravan ili neizravan način, svjesno ili nesvjesno, verbalnom ili neverbalnom komunikacijom, odrasli djeci daju do znanja da se treba pripremati za život u društvu u kojemu muškarci idu jednim, a žene drugim putem. Procesom spolnog tipiziranja okolina djeluje na individuu da usvoji određene načine ponašanja, stavove, inetrese i druge značajke ličnosti definirane kao odgovarajuće za njegov spol. Stavovi koje djeca pokazuju nisu definitivno formirani. Oni se djelomično mogu mijenjati pod utjecajem vlastite djelatnosti i odgojnog djelovanja. Kako bi postigli optimalne rezultate odgojnog djelovanja potrebno je poznavati stavove koje djeca već imaju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja provedeni na uzorku učenika 3. razreda osnovne škole. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a uloge spolova, stereotipi, stavovi, ponašanje, percepcija, odgoj |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a gender roles, stereotypes, attitudes, behaviour, perception, education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 45-46 (2001), 70-71 ; str. 42-44 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 1 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 307376 |d 307374 |