Kako djeca vide pripadnike različitih spolova

Na izravan ili neizravan način, svjesno ili nesvjesno, verbalnom ili neverbalnom komunikacijom, odrasli djeci daju do znanja da se treba pripremati za život u društvu u kojemu muškarci idu jednim, a žene drugim putem. Procesom spolnog tipiziranja okolina djeluje na individuu da usvoji određene način...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307376/Details
Matična publikacija: Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu
45-46 (2001), 70-71 ; str. 42-44
Glavni autor: Citković, Sandra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01648naa a2200229uu 4500
008 131105s2001 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)345700 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Citković, Sandra 
245 1 0 |a Kako djeca vide pripadnike različitih spolova /  |c Citković, Sandra. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Children's Perceptions of Gender Roles 
300 |a 42-44  |f str. 
363 |a 45-46  |b 70-71  |i 2001 
520 |a Na izravan ili neizravan način, svjesno ili nesvjesno, verbalnom ili neverbalnom komunikacijom, odrasli djeci daju do znanja da se treba pripremati za život u društvu u kojemu muškarci idu jednim, a žene drugim putem. Procesom spolnog tipiziranja okolina djeluje na individuu da usvoji određene načine ponašanja, stavove, inetrese i druge značajke ličnosti definirane kao odgovarajuće za njegov spol. Stavovi koje djeca pokazuju nisu definitivno formirani. Oni se djelomično mogu mijenjati pod utjecajem vlastite djelatnosti i odgojnog djelovanja. Kako bi postigli optimalne rezultate odgojnog djelovanja potrebno je poznavati stavove koje djeca već imaju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja provedeni na uzorku učenika 3. razreda osnovne škole. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a uloge spolova, stereotipi, stavovi, ponašanje, percepcija, odgoj  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a gender roles, stereotypes, attitudes, behaviour, perception, education  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 45-46 (2001), 70-71 ; str. 42-44 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 307376  |d 307374