Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu
Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307564/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Istraživanja odgoja i obrazovanja 7 (1987), str. 91-97 |
Glavni autori: | Maleš, Dubravka (-), Mužić, Vladimir (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02428naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1987 xx hrv|d | ||
022 | |a 0000-000X | ||
035 | |a (CROSBI)370241 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Maleš, Dubravka | |
245 | 1 | 0 | |a Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu / |c Maleš, Dubravka ; Mužić, Vladimir. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Some thoughts and opinions on the achievement of individualization in the educational process | |
300 | |a 91-97 |f str. | ||
363 | |a 7 |i 1987 | ||
520 | |a Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu. No, kako i sami autori ističu, ne treba se zavaravati relativno velikim brojem monografija koje se bave ovim pitanjem. Postoje opravdani razlozi za nezadovoljstvo - jedan je na planu praktičnog ostvarivanja individualizacije u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi, a drugi se odnosi na upoznatost naših radnika odgoja i obrazovanja s problematikom individualizacije. U prilog takvoj tvrdnji idu rezultati u ovom radu prezentiranog istraživanja koji pokazuju da široki dijapazon problematike individualizacije prati prilično slaba svijest o tome kod prosvjetnih radnika. Naime, provedeno ispitivanje pokazalo je da ispitanici samo ''površinski'' poznaju problem, pa se i ne može očekivati da u praksi njeguju pristup koji uzima u obzir individualne razlike i provode individualizaciju u radu s učenicima. Kako je postojeća situacija djelomično rezultat propusta u obrazovanju pedagoških kadrova, potrebno je u toku školovanja budućim prosvjetnim radnicima pružiti teorijska znanja o pitanjima individualnih razlika i provođenju individualizacije, ali i metodički ih pripremiti za praktičnu primjenu tog znanja. | ||
546 | |a HRV | ||
693 | |a individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu, obrazovanje učitelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a individualization in the educational process, teachers' training |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Mužić, Vladimir |4 aut | |
773 | 0 | |t Istraživanja odgoja i obrazovanja |x 0000-000X |g 7 (1987), str. 91-97 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 1 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 307564 |d 307562 |