Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu

Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307564/Details
Matična publikacija: Istraživanja odgoja i obrazovanja
7 (1987), str. 91-97
Glavni autori: Maleš, Dubravka (-), Mužić, Vladimir (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02428naa a2200229uu 4500
008 131105s1987 xx hrv|d
022 |a 0000-000X 
035 |a (CROSBI)370241 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Maleš, Dubravka 
245 1 0 |a Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu /  |c Maleš, Dubravka ; Mužić, Vladimir. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Some thoughts and opinions on the achievement of individualization in the educational process 
300 |a 91-97  |f str. 
363 |a 7  |i 1987 
520 |a Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu. No, kako i sami autori ističu, ne treba se zavaravati relativno velikim brojem monografija koje se bave ovim pitanjem. Postoje opravdani razlozi za nezadovoljstvo - jedan je na planu praktičnog ostvarivanja individualizacije u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi, a drugi se odnosi na upoznatost naših radnika odgoja i obrazovanja s problematikom individualizacije. U prilog takvoj tvrdnji idu rezultati u ovom radu prezentiranog istraživanja koji pokazuju da široki dijapazon problematike individualizacije prati prilično slaba svijest o tome kod prosvjetnih radnika. Naime, provedeno ispitivanje pokazalo je da ispitanici samo ''površinski'' poznaju problem, pa se i ne može očekivati da u praksi njeguju pristup koji uzima u obzir individualne razlike i provode individualizaciju u radu s učenicima. Kako je postojeća situacija djelomično rezultat propusta u obrazovanju pedagoških kadrova, potrebno je u toku školovanja budućim prosvjetnim radnicima pružiti teorijska znanja o pitanjima individualnih razlika i provođenju individualizacije, ali i metodički ih pripremiti za praktičnu primjenu tog znanja. 
546 |a HRV 
693 |a individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu, obrazovanje učitelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a individualization in the educational process, teachers' training  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Mužić, Vladimir  |4 aut 
773 0 |t Istraživanja odgoja i obrazovanja  |x 0000-000X  |g 7 (1987), str. 91-97 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 307564  |d 307562