Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje
U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u skl...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308022/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 10 (2009), 18 ; str. 51-79 |
Glavni autor: | Mihaljević-Djigunović, Jelena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01650naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2009 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-7879 | ||
035 | |a (CROSBI)412431 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 575 |a Mihaljević-Djigunović, Jelena | |
245 | 1 | 0 | |a Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje / |c Mihaljević Djigunović, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations | |
300 | |a 51-79 |f str. | ||
363 | |a 10 |b 18 |i 2009 | ||
520 | |a U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula iznosi se niz preporuka za Hrvatsku. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 100-1001677-0938 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.05 | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a nastava stranih jezika, okvirni kurikul, obvezno obrazovanje, jezično umijeće, komunikacijska kompetencija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a foreign language teaching, core curriculum, compulsory education, language ability, communication competence |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 10 (2009), 18 ; str. 51-79 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 308022 |d 308020 |