Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje

U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u skl...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308022/Details
Matična publikacija: Metodika
10 (2009), 18 ; str. 51-79
Glavni autor: Mihaljević-Djigunović, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01650naa a2200253uu 4500
008 131105s2009 xx hrv|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)412431 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 575  |a Mihaljević-Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations 
300 |a 51-79  |f str. 
363 |a 10  |b 18  |i 2009 
520 |a U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula iznosi se niz preporuka za Hrvatsku. 
536 |a Projekt MZOS  |f 100-1001677-0938 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
690 |a 5.07 
693 |a nastava stranih jezika, okvirni kurikul, obvezno obrazovanje, jezično umijeće, komunikacijska kompetencija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a foreign language teaching, core curriculum, compulsory education, language ability, communication competence  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 10 (2009), 18 ; str. 51-79 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 308022  |d 308020