(Integration of Youth: Ways of Perceptioon and Understanding of "Others")
U radu se prezentiraju rezultati istraživanja o socijalnoj integraciji učenika u školama Dubrave (Zagreb). Konstatirano j da se kod učenika razvijaju specifični obrasci percepcije prema "drugome". Socijalna integracija mladih stoga je već u najranijem periodu života - učenilčka dob - opter...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308161/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
(Migracijske i etničke teme) 21 ((2005)), 4 ; str. 299-315 |
| Glavni autori: | (Čaldarović, Ognjen (-), Švob, Melita (Author), Brčić, Carmen |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | eng |
| LEADER | 01440naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2005 xx eng|d | ||
| 022 | |a (1333-2546) | ||
| 035 | |a (CROSBI)422136 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a (Čaldarović, Ognjen | |
| 245 | 1 | 0 | |a (Integration of Youth: Ways of Perceptioon and Understanding of "Others") / |c (Čaldarović, Ognjen ; Švob, Melita ; Brčić, Carmen). |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a (Integration of Youth: Perception and Understanding of "Others") | |
| 300 | |a 299-315 |f str. | ||
| 363 | |a 21 |b 4 |i (2005) | ||
| 520 | |a U radu se prezentiraju rezultati istraživanja o socijalnoj integraciji učenika u školama Dubrave (Zagreb). Konstatirano j da se kod učenika razvijaju specifični obrasci percepcije prema "drugome". Socijalna integracija mladih stoga je već u najranijem periodu života - učenilčka dob - opterećena aspektima socijalizacije i doživljavanja "drugih" koja se obično dobivaju u kućnom odgoju, iako su napori škola usmjerene jačanju integracije i brisanja razlika. | ||
| 546 | |a ENG | ||
| 690 | |a 5.05 | ||
| 693 | |a (integration, yoth, school, Zagreb) |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a (integration, youth, school, Zagreb) |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Švob, Melita |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Brčić, Carmen) |4 aut | |
| 773 | 0 | |t (Migracijske i etničke teme) |x (1333-2546) |g 21 ((2005)), 4 ; str. 299-315 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 308161 |d 308159 | ||