Tko je u razredu ugasio svjetlo? II. dio

U drugom se dijelu rada nastavlja dekonstrukcija čitanja popularne Cesarićeve pjesme Voćka poslije kiše u hrvatskom obrazovnom sustavu. Pokazuje se u kojoj mjeri sam tekst osporava predrasude na kojima se zasniva.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308596/Details
Matična publikacija: Quorum : časopis za književnost
98 (2009), 1-2 ; str. 146-160
Glavni autor: Vuković, Tvrtko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01083naa a2200241uu 4500
008 131105s2009 xx hrv|d
022 |a 0352-7654 
035 |a (CROSBI)455304 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 658  |a Vuković, Tvrtko 
245 1 0 |a Tko je u razredu ugasio svjetlo? II. dio /  |c Vuković, Tvrtko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Who has put out the light in the classroom? Part II. 
300 |a 146-160  |f str. 
363 |a 98  |b 1-2  |i 2009 
520 |a U drugom se dijelu rada nastavlja dekonstrukcija čitanja popularne Cesarićeve pjesme Voćka poslije kiše u hrvatskom obrazovnom sustavu. Pokazuje se u kojoj mjeri sam tekst osporava predrasude na kojima se zasniva. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0626 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a lirika, dekonstrukcija, obrazovni sustav  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a lyrics, deconstruction, education system  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Quorum : časopis za književnost  |x 0352-7654  |g 98 (2009), 1-2 ; str. 146-160 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 308596  |d 308594