Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata - validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad
Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju def...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308629/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ljetopis socijalnog rada 1330-6456 |
Glavni autori: | Huić, Aleksandra (-), Ricijaš, Neven (Author), Branica, Vanja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |
LEADER | 02987naa a2200337uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20160815030052.0 | ||
008 | 131105s2010 ||| hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)456588 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 705 |a Huić, Aleksandra | |
245 | 1 | 0 | |a Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata - validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad / |c Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale | |
300 | |a 195-221 |f str. | ||
363 | |a 12 |b 2 |i 2010 | ||
520 | |a Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 013-0000000-2630 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301422-1420 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
690 | |a 5.07 | ||
690 | |a 5.09 | ||
693 | |2 crosbi |a kompetencije, psihosocijalni rad, psihologija, socijalni rad, socijalna pedagogija |l hrv | ||
693 | |2 crosbi |a ompetencies, psychosocial work, social work, psychology, social pedagogy |l eng | ||
700 | |a Ricijaš, Neven |4 aut | ||
700 | |a Branica, Vanja |4 aut | ||
773 | 0 | |t Ljetopis socijalnog rada |g 17 (2010), 2 ; str. 195-221 |x 1330-6456 |w ffzg.(HR-ZaFF)284460 | |
856 | 4 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/456588.Huic_Ricijas_Branica_2010.pdf |y Elektronička verzija članka | |
856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=88902 |y Elektronička verzija članka | |
942 | |c CLA |n 0 |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
962 | |w WOS:000283570600002 |s 2-s2.0-77958002828 | ||
999 | |c 308629 |d 308627 |