Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata - validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad

Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju def...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308629/Details
Matična publikacija: Ljetopis socijalnog rada
1330-6456
Glavni autori: Huić, Aleksandra (-), Ricijaš, Neven (Author), Branica, Vanja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
LEADER 02987naa a2200337uu 4500
005 20160815030052.0
008 131105s2010 ||| hrv|d
035 |a (CROSBI)456588 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 705  |a Huić, Aleksandra 
245 1 0 |a Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata - validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad /   |c Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale 
300 |a 195-221  |f str. 
363 |a 12  |b 2  |i 2010 
520 |a Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 013-0000000-2630 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301422-1420 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
690 |a 5.07 
690 |a 5.09 
693 |2 crosbi  |a kompetencije, psihosocijalni rad, psihologija, socijalni rad, socijalna pedagogija  |l hrv 
693 |2 crosbi  |a ompetencies, psychosocial work, social work, psychology, social pedagogy  |l eng 
700 |a Ricijaš, Neven  |4 aut 
700 |a Branica, Vanja  |4 aut 
773 0 |t Ljetopis socijalnog rada  |g 17 (2010), 2 ; str. 195-221  |x 1330-6456   |w ffzg.(HR-ZaFF)284460 
856 4 |u http://bib.irb.hr/datoteka/456588.Huic_Ricijas_Branica_2010.pdf  |y Elektronička verzija članka 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=88902  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |n 0  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
962 |w WOS:000283570600002  |s 2-s2.0-77958002828 
999 |c 308629  |d 308627