Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.
U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živim...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308675/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Revija za sociologiju 40[39] (2009), 1/2 ; str. 134-138 |
Glavni autor: | Žažar, Krešimir (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=62453 |
LEADER | 02071naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205145851.0 | ||
008 | 131105s2009 xx hrv|d | ||
022 | |a 0350-154X | ||
035 | |a (CROSBI)458605 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 627 |a Žažar, Krešimir | |
245 | 1 | 0 | |a Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008. / |c Žažar, Krešimir. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Review of the book: Konrad Paul Liessmann: The Theory of Miseducation ; Zagreb, Jesenski i Turk, 2008. | |
300 | |a 134-138 |f str. | ||
363 | |a 40[39] |b 1/2 |i 2009 | ||
520 | |a U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živimo u društvu znanja, već je suvremeno društvo prožeto diferentnim manifestacijama neobrazovanosti. Kroz čitav tekst zamjetan je Liessmannov izrazito kritički stav prema aktualnim tendencijama u sferi obrazovanja u današnjoj Europi. Tako, uz mnoge druge, u fokus kritičkog razmatranja dospijevaju teme reforme obrazovnog sektora, komercijalizacije istog pa i pitanje medijskog tretiranja znanja. Oštrica Liessmannove kritike najviše je usmjerena protiv inficiranja obrazovnog sustava i sustava znanosti principima neoliberalne ekonomske paradigme. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3280 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.05 | ||
693 | |a društvo znanja, reforme obrazovnih sustava, bolonjski proces, vrednovanje znanja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a (knowledge based society, reforms of education systems, bologna process, evaluation of knowledge) |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Revija za sociologiju |x 0350-154X |g 40[39] (2009), 1/2 ; str. 134-138 | |
856 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=62453 | ||
942 | |c CLA |t 1.19 |u 2 |z Strucni - prikaz | ||
999 | |c 308675 |d 308673 |