Kako prepoznati kvalitetan vrtić?
Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309059/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Moj vrtić - priručnik za sretnije odrastanje 10 (2008), str. 8-12 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01742naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155908.0 | ||
008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
022 | |a 1846-4440 | ||
035 | |a (CROSBI)515156 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Kako prepoznati kvalitetan vrtić? / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How to recognize a quality kindergarten? | |
300 | |a 8-12 |f str. | ||
363 | |a 10 |i 2008 | ||
520 | |a Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u kojima se ono u vrtiću svakodnevno nađe, i svaka od njih treba voditi razvoju odgovornosti, samopouzdanja, kompetencija i samostalnosti djeteta. Kvaliteta nekog vrtića ne može se procijeniti samo temeljem analize njegova programa, jer program sam po sebi nije jamstvo njegova prevođenja u praksu. Stvarnu kvalitetu vrtića nije moguće ustanoviti bez neposrednog ulaska u samu ustanovu, tj. bez doživljaja vrtića “iznutra”. Pri tome je jedan od najbitnijih pokazatelja kvalitete vrtića napredak Ii zadovoljstvo djece koja ga pohađaju. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kvalitetan vrtić, dijete, odgajetelj |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a quality kindergarten, child, preschool teacher |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Moj vrtić - priručnik za sretnije odrastanje |x 1846-4440 |g 10 (2008), str. 8-12 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 309059 |d 309057 |