Kako prepoznati kvalitetan vrtić?

Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309059/Details
Matična publikacija: Moj vrtić - priručnik za sretnije odrastanje
10 (2008), str. 8-12
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01742naa a2200265uu 4500
005 20131205155908.0
008 131105s2008 xx hrv|d
022 |a 1846-4440 
035 |a (CROSBI)515156 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Kako prepoznati kvalitetan vrtić? /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a How to recognize a quality kindergarten? 
300 |a 8-12  |f str. 
363 |a 10  |i 2008 
520 |a Kvalitetan pristup institucijskom odgoju i obrazovanju djece rane dobi temelji se na cjelovitosti i nedjeljivosti njege, zaštite, odgoja o obrazovanja. Taj se zahtjev odražava na cjelokupnu organzaciju odgojno-obrazovnog procesa vrtića. Kvalitetu odgoja i obrazovanja djece određuje splet situacija u kojima se ono u vrtiću svakodnevno nađe, i svaka od njih treba voditi razvoju odgovornosti, samopouzdanja, kompetencija i samostalnosti djeteta. Kvaliteta nekog vrtića ne može se procijeniti samo temeljem analize njegova programa, jer program sam po sebi nije jamstvo njegova prevođenja u praksu. Stvarnu kvalitetu vrtića nije moguće ustanoviti bez neposrednog ulaska u samu ustanovu, tj. bez doživljaja vrtića “iznutra”. Pri tome je jedan od najbitnijih pokazatelja kvalitete vrtića napredak Ii zadovoljstvo djece koja ga pohađaju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kvalitetan vrtić, dijete, odgajetelj  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a quality kindergarten, child, preschool teacher  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Moj vrtić - priručnik za sretnije odrastanje  |x 1846-4440  |g 10 (2008), str. 8-12 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 309059  |d 309057