Analiza komunikacijskih stilova hrvatskih nogometnih izbornika: Slaven Bilić i Miroslav Ćiro Blažević

Današnja istraživanja pokazuju kako je nogomet postao jedan od temeljnih društvenih fenomena i samim time predmet interesa različitih profila stručnjaka. Ono što je široj populaciji igra i izvor zabave, u sociološkom smislu postaje indikator „klime“ nekog društva. Biti izbornikom Hrvatske nogometne...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309203/Details
Matična publikacija: Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme
9 (2011), 1 ; str. 14-20
Glavni autori: Tomić, Diana (-), Bartoluci, Sunčica (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02798naa a2200265uu 4500
008 131105s2011 xx hrv|d
022 |a 1334-2991 
035 |a (CROSBI)528052 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 426  |a Tomić, Diana 
245 1 0 |a Analiza komunikacijskih stilova hrvatskih nogometnih izbornika: Slaven Bilić i Miroslav Ćiro Blažević /  |c Tomić, Diana ; Bartoluci, Sunčica. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Croatian national team managers' communicative pattern analysis - Slaven Bilić and Miroslav Ćiro Blažević 
300 |a 14-20  |f str. 
363 |a 9  |b 1  |i 2011 
520 |a Današnja istraživanja pokazuju kako je nogomet postao jedan od temeljnih društvenih fenomena i samim time predmet interesa različitih profila stručnjaka. Ono što je široj populaciji igra i izvor zabave, u sociološkom smislu postaje indikator „klime“ nekog društva. Biti izbornikom Hrvatske nogometne reprezentacije postaje jednako važno kao obnašati visoku političku funkciju. Tako aktualni izbornik Slaven Bilić u intervjuu za UEFA-in magazin kaže:“ Ponuđen mi je posao izbornika nacionalne reprezentacije, a to je u Hrvatskoj najveća dužnost nakon premijerske“. Stoga postati izbornikom neke reprezentativne vrste stavlja pred pojedinca i njegov stručni stožer veliku društvenu odgovornost. Kao što je poznato, trener obnaša različite uloge. On prije svega mora znati prenijeti vlastito znanje i iskustvo na svoje sportaše. Istovremeno, trener je svojevrsni „prozor u svijet“ momčadi koju vodi. Iako se povremeno može „sakriti“ iza uloge glasnogovornika, trenerova uspješnost ovisi u jednakoj mjeri o njegovom stručnom znanju, kao i komunikacijskim vještinama „prema unutra“ – s najbližim suradnicima i momčadi te „prema van“ sa svekolikom javnosti. U hrvatskome društvu nogomet kao medijski najpraćeniji sport, primorava izbornike nacionalne vrste na masovnu komunikaciju putem medija – javno govorenje. Mogli bismo reći da je izbornicima medijski nastup sastavni dio posla no njihovo se javno govornje najčešće temelji samo na iskustvu. Dobar izbornik bi trebao ispuniti ne samo profesionalna rezultatska očekivanja, već i uspješno komunicirati s javnošću. 
536 |a Projekt MZOS  |f 034-0342282-2605 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3096 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
693 |a komunikacijske vještine, sport, hrvatski nogometni izbornik  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a communication skills, sports, Croatian national team manager  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Bartoluci, Sunčica  |4 aut 
773 0 |t Kondicijski trening : stručni časopis za teoriju i metodiku kondicijske pripreme  |x 1334-2991  |g 9 (2011), 1 ; str. 14-20 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 309203  |d 309201