Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima
Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista r...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309245/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) 25 (1985/86), 2 ; str. 75-88 |
Glavni autori: | Grgin, Tomislav (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Raboteg-Šarić, Zora |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02105naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1986 xx hrv|d | ||
022 | |a 0352-6798 | ||
035 | |a (CROSBI)536666 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Grgin, Tomislav | |
245 | 1 | 0 | |a Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima / |c Grgin, Tomislav ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Raboteg-Šarić, Zora. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Values of high-school pupils at the beginning and at the end of schooling in job oriented and non-job oriented vocational schools | |
300 | |a 75-88 |f str. | ||
363 | |a 25 |b 2 |i 1985/86 | ||
520 | |a Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista radnih vrijednosti utvrdilo se da đaci iz proizvodnih usmjerenja relativno veći značaj (prva mjesta na rang-listi) daju onim vrijednostima koje određuju njihovu utilitarističnu, a đaci iz neproizvodnih usmjerenja takav značaj pridaju vrijednostima koje određuju njihovu samoaktualizacijsku orijentaciju. Pritom im se značajnija slaganja u vrijednosnoj hijerarhiji nalaze jedino u početku, ali ne i na svršetku stručna školovanja. Dobiveni rezultati ukazuju i na mogući utjecaj usmjerena obrazovanja na hijerarhijski slijed radnih vrijednosti srednjoškolaca. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a radne vrijednosti, struktura vrijednosti, srednjoškolci |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a work values, structure of values, high-school students |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vlahović-Štetić, Vesna |4 aut | |
700 | 1 | |a Raboteg-Šarić, Zora |4 aut | |
773 | 0 | |t Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) |x 0352-6798 |g 25 (1985/86), 2 ; str. 75-88 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 309245 |d 309243 |