Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima

Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista r...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309245/Details
Matična publikacija: Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije)
25 (1985/86), 2 ; str. 75-88
Glavni autori: Grgin, Tomislav (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Raboteg-Šarić, Zora
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02105naa a2200253uu 4500
008 131105s1986 xx hrv|d
022 |a 0352-6798 
035 |a (CROSBI)536666 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Grgin, Tomislav 
245 1 0 |a Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima /  |c Grgin, Tomislav ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Raboteg-Šarić, Zora. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Values of high-school pupils at the beginning and at the end of schooling in job oriented and non-job oriented vocational schools 
300 |a 75-88  |f str. 
363 |a 25  |b 2  |i 1985/86 
520 |a Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista radnih vrijednosti utvrdilo se da đaci iz proizvodnih usmjerenja relativno veći značaj (prva mjesta na rang-listi) daju onim vrijednostima koje određuju njihovu utilitarističnu, a đaci iz neproizvodnih usmjerenja takav značaj pridaju vrijednostima koje određuju njihovu samoaktualizacijsku orijentaciju. Pritom im se značajnija slaganja u vrijednosnoj hijerarhiji nalaze jedino u početku, ali ne i na svršetku stručna školovanja. Dobiveni rezultati ukazuju i na mogući utjecaj usmjerena obrazovanja na hijerarhijski slijed radnih vrijednosti srednjoškolaca. 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a radne vrijednosti, struktura vrijednosti, srednjoškolci  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a work values, structure of values, high-school students  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vlahović-Štetić, Vesna  |4 aut 
700 1 |a Raboteg-Šarić, Zora  |4 aut 
773 0 |t Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije)  |x 0352-6798  |g 25 (1985/86), 2 ; str. 75-88 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 309245  |d 309243