Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj

Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja od...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309415/Details
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja
8 (2011), 2 ; str. 259-269
Glavni autor: Šagud, Mirjana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02388naa a2200265uu 4500
005 20150112164427.0
008 131105s2011 xx hrv|d
022 |a 1334-7888 
035 |a (CROSBI)550856 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 610  |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj /  |c Mirjana Šagud. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Initial education and professional development of pre-school teachers 
300 |a 259-269  |f str. 
363 |a 8  |b 2  |i 2011 
520 |a Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a inicijalno obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, kompetencije odgajatelja, istraživanje odgojno - obrazovne prakse, refleksivna praksa  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a initial education of pre-school teachers, continuing professional development of pre-school teachers, competencies of pre-school teachers, exploration of educational practice, reflexive practice  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Pedagogijska istraživanja  |x 1334-7888  |g 8 (2011), 2 ; str. 259-269 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 309415  |d 309413