Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja od...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309415/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja 8 (2011), 2 ; str. 259-269 |
Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02388naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150112164427.0 | ||
008 | 131105s2011 xx hrv|d | ||
022 | |a 1334-7888 | ||
035 | |a (CROSBI)550856 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 610 |a Šagud, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj / |c Mirjana Šagud. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Initial education and professional development of pre-school teachers | |
300 | |a 259-269 |f str. | ||
363 | |a 8 |b 2 |i 2011 | ||
520 | |a Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a inicijalno obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, kompetencije odgajatelja, istraživanje odgojno - obrazovne prakse, refleksivna praksa |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a initial education of pre-school teachers, continuing professional development of pre-school teachers, competencies of pre-school teachers, exploration of educational practice, reflexive practice |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Pedagogijska istraživanja |x 1334-7888 |g 8 (2011), 2 ; str. 259-269 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 309415 |d 309413 |