Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma
Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, p...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309419/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17 |
| Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01338naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205155515.0 | ||
| 008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 0353-636X | ||
| 035 | |a (CROSBI)551137 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
| 245 | 1 | 0 | |a Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma / |c Ivan Markić. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogue role in boarding school curriculum | |
| 300 | |a 14-17 |f str. | ||
| 363 | |a 21 |b 116-117 |i 2010 | ||
| 520 | |a Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, pomoći afirmirati i emancipacirati odgajanika, njegov profesionalni razvoj te doprinos kvaliteti životne i radne zajednice doma | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a pedagog, kurikulum, učenički dom |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a pedagogue, curriculum, boarding school |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17 | |
| 942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
| 999 | |c 309419 |d 309417 | ||