Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma
Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, p...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309419/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17 |
Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01338naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155515.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)551137 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma / |c Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogue role in boarding school curriculum | |
300 | |a 14-17 |f str. | ||
363 | |a 21 |b 116-117 |i 2010 | ||
520 | |a Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, pomoći afirmirati i emancipacirati odgajanika, njegov profesionalni razvoj te doprinos kvaliteti životne i radne zajednice doma | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a pedagog, kurikulum, učenički dom |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a pedagogue, curriculum, boarding school |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 309419 |d 309417 |