Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma

Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, p...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309419/Details
Matična publikacija: Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu
21 (2010), 116-117 ; str. 14-17
Glavni autor: Markić, Ivan, pedagog (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01338naa a2200253uu 4500
005 20131205155515.0
008 131105s2010 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)551137 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 604  |a Markić, Ivan,   |c pedagog 
245 1 0 |a Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma /  |c Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Pedagogue role in boarding school curriculum 
300 |a 14-17  |f str. 
363 |a 21  |b 116-117  |i 2010 
520 |a Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, pomoći afirmirati i emancipacirati odgajanika, njegov profesionalni razvoj te doprinos kvaliteti životne i radne zajednice doma 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a pedagog, kurikulum, učenički dom  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a pedagogue, curriculum, boarding school  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 21 (2010), 116-117 ; str. 14-17 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 309419  |d 309417