Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Description |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |
| Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
Elektronička verzija članka |