Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija
U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog među studentima 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Petrinji, kojemu je cilj bio utvrditi stav budućih učitelja i budućih profesora hrvatskoga jezika prema h...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309683/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 14 (2012), 1 ; str. 103-135 |
Glavni autori: | Alerić, Marko (-), Prskalo, Renata (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02082naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2012 xx hrv|d | ||
022 | |a 1846-1204 | ||
035 | |a (CROSBI)576291 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 481 |a Alerić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija / |c Alerić, Marko ; Prskalo, Renata. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Attitudes of students at teacher education institutions towards the standard language and deviations from the morphological nor | |
300 | |a 103-135 |f str. | ||
363 | |a 14 |b 1 |i 2012 | ||
500 | |a Cijeli je rad preveden i na engleski jezik i objavljen u istom časopisu. | ||
520 | |a U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog među studentima 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Petrinji, kojemu je cilj bio utvrditi stav budućih učitelja i budućih profesora hrvatskoga jezika prema hrvatskome standardnom jeziku i stupanj njihova poznavanja i uspješne primjene morfološke standardnojezične norme. Rezultati istraživanja pokazuju da u sve tri skupine studenti imaju relativno visok stupanj pozitivnoga stava prema hrvatskome standardnom jeziku, ali niži stupanj poznavanja morfološke norme i njezine uspješne primjene. Rezultati istraživanja pokazuju potrebu za dodatnim poučavanjem studenata morfološkoj normi, osobito u područjima u kojima su odstupanja najčešća, te na, zbog utjecaja nastavnika na učenike, potrebu razvoja svijesti studenata o važnosti ovladavanja morfološkom | ||
546 | |a HRV | ||
693 | |a morfološka standardnojezična norma, ovladavanje morfološkom |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a attitudes towards the standard Croatian language, knowledge of the |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Prskalo, Renata |4 aut | |
773 | 0 | |t Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje |x 1846-1204 |g 14 (2012), 1 ; str. 103-135 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - prethodno priopcenje | ||
999 | |c 309683 |d 309681 |