Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija

U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog među studentima 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Petrinji, kojemu je cilj bio utvrditi stav budućih učitelja i budućih profesora hrvatskoga jezika prema h...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309683/Details
Matična publikacija: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje
14 (2012), 1 ; str. 103-135
Glavni autori: Alerić, Marko (-), Prskalo, Renata (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02082naa a2200241uu 4500
008 131105s2012 xx hrv|d
022 |a 1846-1204 
035 |a (CROSBI)576291 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 481  |a Alerić, Marko 
245 1 0 |a Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija /  |c Alerić, Marko ; Prskalo, Renata. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Attitudes of students at teacher education institutions towards the standard language and deviations from the morphological nor 
300 |a 103-135  |f str. 
363 |a 14  |b 1  |i 2012 
500 |a Cijeli je rad preveden i na engleski jezik i objavljen u istom časopisu. 
520 |a U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog među studentima 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Petrinji, kojemu je cilj bio utvrditi stav budućih učitelja i budućih profesora hrvatskoga jezika prema hrvatskome standardnom jeziku i stupanj njihova poznavanja i uspješne primjene morfološke standardnojezične norme. Rezultati istraživanja pokazuju da u sve tri skupine studenti imaju relativno visok stupanj pozitivnoga stava prema hrvatskome standardnom jeziku, ali niži stupanj poznavanja morfološke norme i njezine uspješne primjene. Rezultati istraživanja pokazuju potrebu za dodatnim poučavanjem studenata morfološkoj normi, osobito u područjima u kojima su odstupanja najčešća, te na, zbog utjecaja nastavnika na učenike, potrebu razvoja svijesti studenata o važnosti ovladavanja morfološkom 
546 |a HRV 
693 |a morfološka standardnojezična norma, ovladavanje morfološkom  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a attitudes towards the standard Croatian language, knowledge of the  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Prskalo, Renata  |4 aut 
773 0 |t Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje  |x 1846-1204  |g 14 (2012), 1 ; str. 103-135 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - prethodno priopcenje 
999 |c 309683  |d 309681