Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studena...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309779/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
15 (2012), 1 ; str. 81-95
Glavni autor: Rovan, Daria (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija (Hrčak)
LEADER 02608naa a2200277uu 4500
005 20160815234213.0
008 131105s2012 xx hrv|d
022 |a 1331-9264 
035 |a (CROSBI)591336 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 771  |a Rovan, Daria 
245 1 0 |a Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata /  |c Rovan, Daria. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The relationship of effort in learning mathematics to achievement goals, beliefs and personality traits 
300 |a 81-95  |f str. 
363 |a 15  |b 1  |i 2012 
520 |a Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studenata o tome koliko truda posvećuju pojedinim aspektima učenja matematike te broj sati koje tjedno utroše na učenje matematike. U istraživanju je sudjelovalo 200 studenata druge godine tehničkih fakulteta koji su ispunjavali upitnik kojim su ispitane njihove osobine ličnosti prema petofaktorskom modelu, njihova uvjerenja o znanju u matematici (uvjerenja o jednostavnosti znanja i o evaluaciji znanja), uvjerenja o samoefikasnosti u matematici te njihovi ciljevi postignuća. Također su prikupljeni podaci o njihovu prethodnom postignuću u matematici. Rezultati pokazuju da su ciljevi postignuća i uvjerenja studenata, kao i prethodno postignuće studenata, značajno povezani sa samoprocjenom ulaganja truda. Za razliku od toga, uz broj sati uložen u učenje matematike vezuje se drugačiji obrazac povezanosti. S brojem sati uloženih u učenje povezani su ciljevi postignuća te osobina savjesnosti. Teorija ciljeva postignuća pokazala se osobito primjenjivom u objašnjavanju dijela individualnih razlika u ulaganju truda. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a ulaganje truda, učenje matematike, ciljevi postignuća, osobine ličnosti, samoefikasnost  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a effort, learning mathematics, achievement goals, personality traits, selfefficacy  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 15 (2012), 1 ; str. 81-95  |w ffzg.(HR-ZaFF)238399 
856 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=126129  |y Elektronička verzija (Hrčak) 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
962 |w WOS:000306627900005  |s 2-s2.0-84864327412 
999 |c 309779  |d 309777