Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom

Predmet rada je analiza percepcije temeljnih čimbenika razredno-nastavnog ozračja i zadovoljstva nastavom učenika osnovnih škola. Istraživanje je provedeno 2002. godine u četirima gradskim i četirima prigradskim hrvatskim osnovnim školama na uzorku od 1264 učenika 6. i 8. razreda. U radu su prikazan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310010/Details
Matična publikacija: Acta Iadertina
3 (2006), str. 29-43
Glavni autori: Jagić, Stjepan (-), Jurčić, Marko (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.unizd.hr/portals/41/acta%20jadertina/acta2006screen.pdf
LEADER 02305naa a2200253uu 4500
008 131105s2006 xx hrv|d
022 |a 1845-3392 
035 |a (CROSBI)615194 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Jagić, Stjepan 
245 1 0 |a Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom /  |c Jagić, Stjepan ; Jurčić, Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Role of Basic Factors of Classroom Atmosphere in the Pupils' Satisfaction with School 
300 |a 29-43  |f str. 
363 |a 3  |i 2006 
520 |a Predmet rada je analiza percepcije temeljnih čimbenika razredno-nastavnog ozračja i zadovoljstva nastavom učenika osnovnih škola. Istraživanje je provedeno 2002. godine u četirima gradskim i četirima prigradskim hrvatskim osnovnim školama na uzorku od 1264 učenika 6. i 8. razreda. U radu su prikazane razlike u doživljaju straha od neuspjeha, podrške učitelja, kohezije razreda i zadovoljstva nastavom učenika i veza temeljnih čimbenika i zadovoljstva nastavom. Rezultati ukazuju da djevojčice pozitivnije procjenjuju koheziju razreda i zadovoljnije su nastavom u odnosu na dječake ; da učenici osmih razreda imaju manji strah od neuspjeha, procjenjuju koheziju razreda boljom, učiteljevu podršku višom te su nezadovoljniji nastavom u odnosu na učenike šestih razreda i da učenici gradskih škola doživljavaju koheziju razreda boljom, a učenici prigradskih škola učiteljevu podršku višom. Utvrđena je povezanost između doživljaja temeljnih čimbenika razredno-nastavnoga ozračja i zadovoljstva učenika nastavom (manji strah od neuspjeha, veća učiteljeva podrška te bolja kohezija razreda - veće učenikovo zadovoljstvo nastavom). 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a doživljaj, kohezija razreda, razredno-nastavno ozračje, strah od neuspjeha, učiteljeva podrška, zadovoljstvo nastavom  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a classroom atmosphere, classroom cohesion, fear of failure, perception, school satisfaction, teacher support  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Jurčić, Marko  |4 aut 
773 0 |t Acta Iadertina  |x 1845-3392  |g 3 (2006), str. 29-43 
856 |u http://www.unizd.hr/portals/41/acta%20jadertina/acta2006screen.pdf 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - izvorni znastveni članak 
999 |c 310010  |d 310008