Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom
Predmet rada je analiza percepcije temeljnih čimbenika razredno-nastavnog ozračja i zadovoljstva nastavom učenika osnovnih škola. Istraživanje je provedeno 2002. godine u četirima gradskim i četirima prigradskim hrvatskim osnovnim školama na uzorku od 1264 učenika 6. i 8. razreda. U radu su prikazan...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310010/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Acta Iadertina 3 (2006), str. 29-43 |
| Glavni autori: | Jagić, Stjepan (-), Jurčić, Marko (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://www.unizd.hr/portals/41/acta%20jadertina/acta2006screen.pdf |
| LEADER | 02305naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2006 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1845-3392 | ||
| 035 | |a (CROSBI)615194 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Jagić, Stjepan | |
| 245 | 1 | 0 | |a Razredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom / |c Jagić, Stjepan ; Jurčić, Marko. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Role of Basic Factors of Classroom Atmosphere in the Pupils' Satisfaction with School | |
| 300 | |a 29-43 |f str. | ||
| 363 | |a 3 |i 2006 | ||
| 520 | |a Predmet rada je analiza percepcije temeljnih čimbenika razredno-nastavnog ozračja i zadovoljstva nastavom učenika osnovnih škola. Istraživanje je provedeno 2002. godine u četirima gradskim i četirima prigradskim hrvatskim osnovnim školama na uzorku od 1264 učenika 6. i 8. razreda. U radu su prikazane razlike u doživljaju straha od neuspjeha, podrške učitelja, kohezije razreda i zadovoljstva nastavom učenika i veza temeljnih čimbenika i zadovoljstva nastavom. Rezultati ukazuju da djevojčice pozitivnije procjenjuju koheziju razreda i zadovoljnije su nastavom u odnosu na dječake ; da učenici osmih razreda imaju manji strah od neuspjeha, procjenjuju koheziju razreda boljom, učiteljevu podršku višom te su nezadovoljniji nastavom u odnosu na učenike šestih razreda i da učenici gradskih škola doživljavaju koheziju razreda boljom, a učenici prigradskih škola učiteljevu podršku višom. Utvrđena je povezanost između doživljaja temeljnih čimbenika razredno-nastavnoga ozračja i zadovoljstva učenika nastavom (manji strah od neuspjeha, veća učiteljeva podrška te bolja kohezija razreda - veće učenikovo zadovoljstvo nastavom). | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a doživljaj, kohezija razreda, razredno-nastavno ozračje, strah od neuspjeha, učiteljeva podrška, zadovoljstvo nastavom |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a classroom atmosphere, classroom cohesion, fear of failure, perception, school satisfaction, teacher support |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Jurčić, Marko |4 aut | |
| 773 | 0 | |t Acta Iadertina |x 1845-3392 |g 3 (2006), str. 29-43 | |
| 856 | |u http://www.unizd.hr/portals/41/acta%20jadertina/acta2006screen.pdf | ||
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - izvorni znastveni članak | ||
| 999 | |c 310010 |d 310008 | ||