Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice

Poput mnogih ustanova u području kulture i obrazovanja, knjižnice već niz godina aktivno sudjeluju u procesu implementacije promjena u svim segmentima svog poslovanja u svrhu prilagodbe svojih usluga novonastalim društvenim okolnostima. Kako bi svoju djelatnost uspješno predstavile javnosti, narodne...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310193/Details
Matična publikacija: Vjesnik bibliotekara Hrvatske
56 (2013), 3 ; str. 23-46
Glavni autori: Vrana, Radovan (-), Kovačević, Jasna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://hkdrustvo.hr/datoteke/1603/vbh/God.56(2013),br.3
LEADER 02672naa a2200253uu 4500
008 131105s2013 xx hrv|d
022 |a 0507-1925 
035 |a (CROSBI)640460 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 434  |a Vrana, Radovan 
245 1 0 |a Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice /  |c Vrana, Radovan ; Kovačević, Jasna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a User's perception of library services as the basis of the library marketing strategy 
300 |a 23-46  |f str. 
363 |a 56  |b 3  |i 2013 
520 |a Poput mnogih ustanova u području kulture i obrazovanja, knjižnice već niz godina aktivno sudjeluju u procesu implementacije promjena u svim segmentima svog poslovanja u svrhu prilagodbe svojih usluga novonastalim društvenim okolnostima. Kako bi svoju djelatnost uspješno predstavile javnosti, narodne knjižnice u svojim aktivnostima primjenjuju načela marketinga. Uspješnost te primjene ogleda se u povećanom zanimanju za pojedine aktivnosti koje knjižnice provode za postojeće korisnike knjižnice i one koji će to tek postati. Kako bi marketinški napori knjižničara bili uspješno i sustavno ostvareni, potrebno je oblikovati više vrsta marketinških planova u koje se ubrajaju i marketinške strategije. One osiguravaju dosljednost, stalnost i sustavnost u planiranju i provođenju marketinških aktivnosti u narodnim knjižnicama u svrhu povećanja zanimanja za knjižnice i povećanja vidljivosti knjižnica u društvu. Kako bi marketinške strategije mogle biti uspješno oblikovane, potrebno je provoditi istraživanja korisnika knjižnica, a rezultate tih istraživanja ugrađivati u već spomenute strategije. U ovom su radu predstavljeni rezultati istraživanja korisnika Knjižnice i čitaonice Bogdana Ogrizovića u Zagrebu (Knjižnice grada Zagreba) koji ukazuju na vrlo jasne interese korisnika za pojedinim uslugama knjižnice. Time se ujedno potvrđuje uspješnost provođenja dosadašnjih marketinških napora u navedenoj knjižnici, te se ujedno stvaraju temelji za oblikovanje marketinške strategije knjižnice, čemu ovaj rad doprinosi. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a narodna knjižnica, istraživanje korisnika, marketing, marketinška strategija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a public library, library user research, marketing, marketing strategy  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Kovačević, Jasna  |4 aut 
773 0 |t Vjesnik bibliotekara Hrvatske  |x 0507-1925  |g 56 (2013), 3 ; str. 23-46 
856 |u http://hkdrustvo.hr/datoteke/1603/vbh/God.56(2013),br.3 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 310193  |d 310191