Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?
Samovrednovanje pojedinca i ustanove trebao bi biti kontinuirani proces čimbenika odgojno-obrazovnog procesa s ciljem stalnog unaprjeđivanja kvalitete. Kako bi ono polučilo željene rezultate (detektiranje i mijenjanje neuspješne prakse) potrebno je da bude inntrinzično motivirano, a ne propisano i n...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310285/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 105-106 (2013.), 131-132 ; str. 8-10 |
Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Ljubetić, Maja (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2013). Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno? Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 31.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?" 2013: 31.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?" 2013: 31.