Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?

Samovrednovanje pojedinca i ustanove trebao bi biti kontinuirani proces čimbenika odgojno-obrazovnog procesa s ciljem stalnog unaprjeđivanja kvalitete. Kako bi ono polučilo željene rezultate (detektiranje i mijenjanje neuspješne prakse) potrebno je da bude inntrinzično motivirano, a ne propisano i n...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310285/Similar
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
105-106 (2013.), 131-132 ; str. 8-10
Glavni autori: Slunjski, Edita (-), Ljubetić, Maja (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Slunjski, E. (2013). Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno? Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 31.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita. "Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?" 2013: 31.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita. "Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?: Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?" 2013: 31.