Kako razaznati ples od plesača
Esej se bavi pitanjem dihotomija koje određuju Yeatsovo stvaralaštvo i koje svoju osnovu nalaze koliko u keltskoj toliko u klasičnoj mitologiji, (Leda i labud) te kršćanskoj (Drugi dolazak) Yeatsovo shvaćanje povijesti je cikličko i izražava stalno oklijevanje između slavljenja energije, pobune, dak...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310874/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
William Butler Yeats Biblioteka Nobelovci |
Glavni autor: | Gjurgjan, Ljiljana Ina (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01435naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx hrv|d | ||
020 | |a 9530-60661-3 | ||
035 | |a (CROSBI)99531 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Gjurgjan, Ljiljana Ina | |
245 | 1 | 0 | |a Kako razaznati ples od plesača / |c Gjurgjan, Ljiljana Ina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How to Tell the Dance from the Dancer | |
300 | |a 295-329 |f str. | ||
520 | |a Esej se bavi pitanjem dihotomija koje određuju Yeatsovo stvaralaštvo i koje svoju osnovu nalaze koliko u keltskoj toliko u klasičnoj mitologiji, (Leda i labud) te kršćanskoj (Drugi dolazak) Yeatsovo shvaćanje povijesti je cikličko i izražava stalno oklijevanje između slavljenja energije, pobune, dakle razorne energije koja je muški princip i one stabilizirajuće, ženske. Esej također raspravlja o neoplatonističkom aspektu Yeatsove umjetnosti, zaokupljenošću prikazima, maskama, ali i sintetizirajućim principom prema kojem sve dihotomije postaju jedna harmonična cjelina (u umjetničkom izražaju ples i plesač se sjedinjuju u jedno). | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130714 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a W. B. Yeats |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a W. B. Yeats |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t William Butler Yeats |d Zagreb : Školska knjiga, 2001 |k Biblioteka Nobelovci |h 333 |z 953-0-60661-3 |g str. 295-329 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 310874 |d 310872 |