Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?
Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310885/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Restructuring and adapting LIS education to European standards 0-0000-0000-X |
Glavni autor: | Horvat, Aleksandra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 01064naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2002 xx eng|d | ||
020 | |a 00000-0000-X | ||
035 | |a (CROSBI)100249 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Horvat, Aleksandra | |
245 | 1 | 0 | |a Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? / |c Horvat, Aleksandra. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? | |
300 | |a 1-7 |f str. | ||
520 | |a Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130727 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a LIS curriculum, modularity |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a LIS curriculum, modularity |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Restructuring and adapting LIS education to European standards |d Thessaloniki : EUCLID, 2002 |z 0-0000-0000-X |g str. 1-7 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 310885 |d 310883 |