Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?

Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310885/Details
Matična publikacija: Restructuring and adapting LIS education to European standards
0-0000-0000-X
Glavni autor: Horvat, Aleksandra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01064naa a2200229uu 4500
008 131111s2002 xx eng|d
020 |a 00000-0000-X 
035 |a (CROSBI)100249 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Horvat, Aleksandra 
245 1 0 |a Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? /  |c Horvat, Aleksandra. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? 
300 |a 1-7  |f str. 
520 |a Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130727 
546 |a ENG 
690 |a 5.04 
693 |a LIS curriculum, modularity  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a LIS curriculum, modularity  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Restructuring and adapting LIS education to European standards  |d Thessaloniki : EUCLID, 2002  |z 0-0000-0000-X  |g str. 1-7 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 1  |z Znanstveni 
999 |c 310885  |d 310883