Prvi dio: Uvod u ljudska prava i obrazovanje za ljudska prava
Rad čini prvi, teorijski, dio priručnika "Poučavati prava i slobode" namijenjenog učiteljima osnovne škole za rad u području obrazovanja za ljudska prava. Tema je predstavljena u sedam međusobno povezanih poglavlja: Što su ljudska prava (određenje ljudskih prava kao skupa moralnih i pravni...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311180/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu 953-175-205-2 |
Glavni autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02240naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2004 xx hrv|d | ||
020 | |a 953175-205-2 | ||
035 | |a (CROSBI)172680 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Spajić-Vrkaš, Vedrana | |
245 | 1 | 0 | |a Prvi dio: Uvod u ljudska prava i obrazovanje za ljudska prava / |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Part One: Introduction to human rights and human rights education | |
300 | |a 207 (213-220) |f str. | ||
520 | |a Rad čini prvi, teorijski, dio priručnika "Poučavati prava i slobode" namijenjenog učiteljima osnovne škole za rad u području obrazovanja za ljudska prava. Tema je predstavljena u sedam međusobno povezanih poglavlja: Što su ljudska prava (određenje ljudskih prava kao skupa moralnih i pravnih načela te njihovo razgraničenje od drugih prava pojedinca te odnos prava i odgovornosti) ; Teorijski izvori ljudskih prava (od religijskih doktrina, preko teorije prirodnih prava, pozitivizma, marksizma i utilitarizma, do teorija središnjih načela, ljudskog dostojanstva, pravde i jednakost te kulturnog relativizma) ; Međunarodni sustav ljudskih prava (od globalnog, preko regionalnih i nacionalnog, uključujući Hrvatsku, do civilnog društva) ; Bitna obilježja i podjele ljudskih prava (obilježja, generacije, podjele) ; Pravo na obrazovanje i ostvarivanje ljudskih prava ; Obrazovanje za ljudska prava (razvoj međunarodnih smjernica, programi i prakse, odnos obrazovanja za ljudska prava prema drugim srodnim područjima itd.) ; Obrazovanje za ljudska prava u Hrvatskoj (Nacionalni program, doprinos civilnog društva). | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130532 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a ljudska prava, pravo na obrazovanje, obrazovanje za ljudska prava |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a human rights, right to education, human rights education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2004 |z 953-175-205-2 |g str. 207 (213-220) | |
942 | |c POG |t 1.16.2 |u 1 |z Pregledni | ||
999 | |c 311180 |d 311178 |