Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj
Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog p...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311463/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive Biblioteka Znanost i društvo ; 15 |
Glavni autori: | Vlahović-Štetić, Vesna (-), Vizek Vidović, Vlasta (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02151naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2005 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)264386 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Vlahović-Štetić, Vesna |9 791 | |
245 | 1 | 0 | |a Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj / |c Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Teacher education in Croatia | |
300 | |a 69-91 |f str. | ||
520 | |a Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0100503 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a initial teacher education, professional development, Bologna process |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vizek Vidović, Vlasta |4 aut | |
773 | 0 | |t Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive |d Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2005 |k Biblioteka Znanost i društvo ; 15 |h 351 |n Vizek Vidović, Vlasta |z 953-6218-24-0 |g str. 69-91 | |
942 | |c POG |t 1.16.2 |u 2 |z Pregledni | ||
999 | |c 311463 |d 311461 |