Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj

Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog p...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311463/Details
Matična publikacija: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Biblioteka Znanost i društvo ; 15
Glavni autori: Vlahović-Štetić, Vesna (-), Vizek Vidović, Vlasta (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02151naa a2200229uu 4500
008 131111s2005 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)264386 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Vlahović-Štetić, Vesna  |9 791 
245 1 0 |a Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj /  |c Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Teacher education in Croatia 
300 |a 69-91  |f str. 
520 |a Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0100503 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a initial teacher education, professional development, Bologna process  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vizek Vidović, Vlasta  |4 aut 
773 0 |t Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive  |d Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2005  |k Biblioteka Znanost i društvo ; 15  |h 351  |n Vizek Vidović, Vlasta  |z 953-6218-24-0  |g str. 69-91 
942 |c POG  |t 1.16.2  |u 2  |z Pregledni 
999 |c 311463  |d 311461