Figurativnost reklamnoga diskurza

Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je &#8...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311476/Details
Matična publikacija: Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)
240
Glavni autor: Bagić, Krešimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01383naa a2200229uu 4500
008 131111s2006 xx hrv|d
020 |a 953175-258-3 
035 |a (CROSBI)267008 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Bagić, Krešimir 
245 1 0 |a Figurativnost reklamnoga diskurza /  |c Bagić, Krešimir. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Figurativeness of the advertising discourse 
300 |a 81-93  |f str. 
520 |a Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je – na primjerima recentnih hrvatskih promidžbenih poruka - opisana i analizirana uloga figura u oblikovanju reklame te pozicija reklamnoga diskurza spram ostalih diskurzivnih matrica. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130431 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a diskurz, figura, reklama  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a discourse, figure, advertising  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)  |d Zagreb : Zagrebačka slavistička škola, 2006  |h 240  |n Bagić, Krešimir  |z 953-175-258-3  |g str. 81-93 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 1  |z Znanstveni 
999 |c 311476  |d 311474