Načela oblikovanja edukativnog multimedijskog sadržaja u online sinkronom Web okruženju
Suvremene informacijske tehnologije sve više prodiru u područje obrazovanja te omogućuju bolje i uspješnije učenje. Multimedijska prezentacija nastavne građe omogućuje da čovjek tijekom učenja bolje razumije i zapamti puno više sadržaja. Suvremena informacijska tehnologija uz distribuciju multimedij...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311904/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje |
Glavni autori: | Mateljan, Vladimir (-), Širanović, Željko (Author), Širanović, Željka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02400naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-175-305-0 | ||
035 | |a (CROSBI)356162 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mateljan, Vladimir | |
245 | 1 | 0 | |a Načela oblikovanja edukativnog multimedijskog sadržaja u online sinkronom Web okruženju / |c Mateljan, Vladimir ; Širanović, Željko ; Širanović, Željka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Guidelines for Designing Multimedia Content in on-line Synchronous Web Environment | |
300 | |a 483-492 |f str. | ||
520 | |a Suvremene informacijske tehnologije sve više prodiru u područje obrazovanja te omogućuju bolje i uspješnije učenje. Multimedijska prezentacija nastavne građe omogućuje da čovjek tijekom učenja bolje razumije i zapamti puno više sadržaja. Suvremena informacijska tehnologija uz distribuciju multimedijskog nastavnog sadržaja preko interneta/intraneta omogućuje sudionicima istovremeno i online komunikaciju u realnom vremenu. Ovakav oblik online edukacije u realnom vremenu poznata je i pod nazivom sinkrona Web edukacija, i ona danas pronalazi svoju praktičnu primjenu kako u školama i fakultetima tako i u suvremenim poduzećima. U radu će se dati opće preporuke koje bi trebali poznavati svi sudionici koji sudjeluju u oblikovanju multimedijskog nastavnog sadržaja, koji se prezentira preko interneta/intraneta pa tako i u tzv. sinkronom Web okruženju. Preporuke za oblikovanje ovakve vrste multimedijske građe temeljit će se na Mayerovim načelima multimedijskog učenja, kao i na osnovu didaktičko-metodičkih aktivnosti i etapa koje se pojavljuju u klasičnoj nastavi. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0161741-0906 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a sinkrona, edukacija, multimedija, oblikovanje, web, sadržaj, online, načela |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a synchronous, education, multimedia, web, content, online, guidelines |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Širanović, Željko |4 aut | |
700 | 1 | |a Širanović, Željka |4 aut | |
773 | 0 | |t The Future of Information Sciences INFuture2007: Digital Information and Heritage |d Zagreb : Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, 2007 |n Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje |z 978-953-175-305-0 |g str. 483-492 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 311904 |d 311902 |