Međunarodna polazišta razvoja odgoja i obrazovanja
Polazeći od shvaćanja da se o reformama obrazovanja danas ne može govoriti bez razumijevanja globalnog konteksta, autorica se bavi pitanjima: što čini okosnicu međunarodnog konteksta nacionalnog sustava obrazovanja, kako on djeluje i koji čimbenici u tome imaju odlučujuću ulogu. Iako šire definira k...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312336/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Osnove suvremene pedagogije Mijatović, Antun |
| Glavni autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02070naa a2200217uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131111s1999 xx hrv|d | ||
| 020 | |a 9536134-27-6 | ||
| 035 | |a (CROSBI)441460 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Spajić-Vrkaš, Vedrana | |
| 245 | 1 | 0 | |a Međunarodna polazišta razvoja odgoja i obrazovanja. / |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a International foundations of educational development | |
| 300 | |a 615-638 |f str. | ||
| 520 | |a Polazeći od shvaćanja da se o reformama obrazovanja danas ne može govoriti bez razumijevanja globalnog konteksta, autorica se bavi pitanjima: što čini okosnicu međunarodnog konteksta nacionalnog sustava obrazovanja, kako on djeluje i koji čimbenici u tome imaju odlučujuću ulogu. Iako šire definira kontekst, pozornost ovdje usmjerava na raščlambu i tumačenje dvaju formativnih čimbenika za koje drži da najsnažnije utječu na nacionalne reforme obrazovanja, i to u pravcu ujednačavanja obrazovnih sustava. Ta dva čimbenika su: a) globalizacijski procesi i b) politike i programi međunarodnih organizacija i nevladinih udruga. Utjecaj globalizacije na promjene obrazovanja analizira kroz četiri dimenzije. Posebno razrađuje elemente tzv. holističkog pristupa održivom razvoju u demokratskom svijetu, među kojima spominje promjene u sustavima znanja i vrijednosti te promjene u sadržajima i metodama prijenosa, odnosno učenja tih znanja i vrijednosti. U drugom dijelu opisuje neke od najutjecajnijih međuvladinih i globalnih nevladinih organizacija te propituje kako se zajednička agenda uključuje u nacionalne sustave obrazovanja. | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a international context ; European context ; educational development |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a international context ; European context ; educational development |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Osnove suvremene pedagogije |d Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1999 |n Mijatović, Antun |z 953-6134-27-6 |g str. 615-638 | |
| 942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
| 999 | |c 312336 |d 312334 | ||


