Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj
U radu su prikazani rezultati samoprocjenjivanja jezičnoga znanja hrvatskoga jezika učenika viših razreda osnovne škole, izvornih govornika albanskoga jezika. Na temelju rezultata ankete dobija se uvid u stupanj i vrstu dvojezičnosti govornika, kao i stavova djece prema obiteljskome i okolinskome je...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312450/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik vo čest na prof. dr. Liljana Minova-Đurkova po povod 70 godini od rađanjeto 358 |
Glavni autori: | Cvikić, Lidija (-), Bošnjak, Marija (Author), Jelaska, Zrinka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Cvikić, L. (2009). Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj: Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj. Zbornik vo čest na prof. dr. Liljana Minova-Đurkova po povod 70 godini od rađanjeto.
Chicago stil citiranjaCvikić, Lidija. "Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj: Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj." 2009.
MLA stil citiranjaCvikić, Lidija. "Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj: Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj." 2009.