Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse

Razmatrajući donos između pedagogijske teorije i pedagoške prakse postoji mogućnost njihovog sterotipnog promišljanja i procjenjivanja. Vrlo interesantna pojava na razini pedagoške prakse je njezina univerzalna percepcija koja je dominantno usmjerena na unificiranost i predvidljivost. Nerijetko se p...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312609/Details
Matična publikacija: Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh
Glavni autori: Šagud, Mirjana (-), Kermeci, Marinela (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02922naa a2200253uu 4500
005 20150112164427.0
008 131111s2009 xx hrv|d
020 |a 978953-7070-20-5 
035 |a (CROSBI)492520 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 610  |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse /  |c Mirjana Šagud ; Marinela Kermeci. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Implementation pedagogical theory in complex field of practice 
300 |a 235-244  |f str. 
520 |a Razmatrajući donos između pedagogijske teorije i pedagoške prakse postoji mogućnost njihovog sterotipnog promišljanja i procjenjivanja. Vrlo interesantna pojava na razini pedagoške prakse je njezina univerzalna percepcija koja je dominantno usmjerena na unificiranost i predvidljivost. Nerijetko se pedagogijskoj teoriji, s druge strane, pristupa kao "znanstvenijoj", složenijoj i značajnijnijoj u odnosu na pedagošku praksu. Stoga se potrebno više usmjeriti na profesionalnu (i osobnu) pripremu budućih praktičara (odgajatelja, učitelja, pedagoga i ostalih) kako bi bili u stanju preuzeti ključne uloge u trenutku implementacije teorije u područje pedagoške prakse, te kako bi se emancipirali i razvili u kompetentne profesionalce spremne na autonomno donošenje odluka. Priprema za budućnost znači pripremu profesionalca za nove društvene uvjete i izazove. «Priprema za nepoznato» je osnovna misija koju imaju svi oni koji su uključleni u inicijalno obrazovanje budućih odgajatelja ili u njihov kasniji profesionalni razvoj i cjeloživotno učen. Istraživanje i učenje su dva kompatibilna i nedjeljiva procesa stjecanja profesionalnih kompetencija koja bi trebala konačno definirati i prihvatiti i nerijetko pretjerano zatvorena akademska zajednica. Ukoliko ta otvorenost "teorije" (pod tim podrazumijevamom područje učenja i poučavanja na formalnoj visokoškolskoj razini) prema praksi ne postoji znači da praksi pristupamo automatski slijedeći unaprijed naučene korake ili principe (koji su generalni i teško prevedivi za praktičara s manjim iskustvom na polje ogojno – obrazovne prakse), a koji nerijetko nisu u suglasju sa složenim praktičnim situacijama. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a pedagogijska teorija i praksa, transmisijski i transakcijski pristup učenju, predškolski odgoj, obrazovanje odgajatelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a pedagogical theory and practice, transmission and transactional approaches to learning, preschool education, educators training  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Kermeci, Marinela  |4 aut 
773 0 |t Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta  |d Rijeka : Grafika Zambelli, 2009  |n Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh  |z 978-953-7070-20-5  |g str. 235-244 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312609  |d 312607