Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja

Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312699/Details
Matična publikacija: Nove paradigme ranog odgoja
Maleš, Dubravka
Glavni autor: Šagud, Mirjana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02159naa a2200241uu 4500
005 20150112164427.0
008 131111s2011 xx hrv|d
020 |a 978953-175-394-4 
035 |a (CROSBI)514422 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 610  |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja /  |c Mirjana Šagud. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Profesional Training and Development of Pre-School Teachers 
300 |a 267-291  |f str. 
520 |a Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na inicijalno obrazovanje profesionalaca (praktičara), koji participiraju u neposrednom odgojno- obrazovnom radu (učitelji, odgajatelji, profesori), te na njihovo kasnije cjeloživotno usavršavanje i napredovanje kojim se razvijaju i usavršavaju profesionalne vještine za bolje prepoznavanje i dekodiranje prakse. Napredovanje kroz refleksivnu praksu je, po našem mišljenju, jedan od učinkovitih načina stručnog napredovanja, vrlo različit od konvencionalnih načina cjeloživotnog obrazovanja. Model stručnog usavršavanja odgajatelja posredstvom refleksivne prakse stvara pretpostavke za samoučenje i samonapredovanje u kojemu se teorijska znanja prenose na vrlo složenu razinu situacijskoga i kontekstualnog područja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjeloživotno učenje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Nove paradigme ranog odgoja  |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011  |n Maleš, Dubravka  |z 978-953-175-394-4  |g str. 267-291 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312699  |d 312697