Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja
Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312699/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Nove paradigme ranog odgoja Maleš, Dubravka |
Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02159naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150112164427.0 | ||
008 | 131111s2011 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-175-394-4 | ||
035 | |a (CROSBI)514422 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 610 |a Šagud, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja / |c Mirjana Šagud. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Profesional Training and Development of Pre-School Teachers | |
300 | |a 267-291 |f str. | ||
520 | |a Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na inicijalno obrazovanje profesionalaca (praktičara), koji participiraju u neposrednom odgojno- obrazovnom radu (učitelji, odgajatelji, profesori), te na njihovo kasnije cjeloživotno usavršavanje i napredovanje kojim se razvijaju i usavršavaju profesionalne vještine za bolje prepoznavanje i dekodiranje prakse. Napredovanje kroz refleksivnu praksu je, po našem mišljenju, jedan od učinkovitih načina stručnog napredovanja, vrlo različit od konvencionalnih načina cjeloživotnog obrazovanja. Model stručnog usavršavanja odgajatelja posredstvom refleksivne prakse stvara pretpostavke za samoučenje i samonapredovanje u kojemu se teorijska znanja prenose na vrlo složenu razinu situacijskoga i kontekstualnog područja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjeloživotno učenje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Nove paradigme ranog odgoja |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011 |n Maleš, Dubravka |z 978-953-175-394-4 |g str. 267-291 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 312699 |d 312697 |