Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi

U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Mo...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312905/Details
Matična publikacija: Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija
212
Glavni autori: Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01871naa a2200253uu 4500
005 20140116151908.0
008 131111s2011 xx hrv|d
020 |a 9789535683407 
035 |a (CROSBI)551037 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Jurčić, Marko,   |9 591  |c pedagog 
245 1 0 |a Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi /  |c Marko Jurčić, Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school 
300 |a 167-178  |f str. 
520 |a U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Markić, Ivan,   |4 aut  |9 604  |c pedagog 
773 0 |t Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija  |d Split : Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, 2011  |h 212  |n Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir  |z 978-953-56834-0-7  |g str. 167-178 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312905  |d 312903