«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost

Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike nj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313136/Details
Matična publikacija: Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene
196
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02081naa a2200229uu 4500
005 20140115101622.0
008 131111s2012 xx hrv|d
020 |a 978953-57365-0-9 
035 |a (CROSBI)603685 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Slunjski, Edita  |9 618 
245 1 0 |a «Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost /  |c Slunjski, Edita. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a „Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality 
300 |a 127-137  |f str. 
520 |a Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a «rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a «growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene  |d Split : Nomen Nostrum Mudnić d.o.o., 2012  |h 196  |n Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir  |z 9789535736509  |g str. 127-137 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 313136  |d 313134