«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost
Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike nj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313136/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene 196 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02081naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115101622.0 | ||
008 | 131111s2012 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-57365-0-9 | ||
035 | |a (CROSBI)603685 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita |9 618 | |
245 | 1 | 0 | |a «Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost / |c Slunjski, Edita. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a „Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality | |
300 | |a 127-137 |f str. | ||
520 | |a Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a «rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a «growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene |d Split : Nomen Nostrum Mudnić d.o.o., 2012 |h 196 |n Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir |z 9789535736509 |g str. 127-137 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 313136 |d 313134 |