Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima

Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija. Suvremena interkulturalna nastava (odgoj i obrazovanje), rezultat je potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima k...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313244/Details
Matična publikacija: Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi
515
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: mul
hrv
eng
LEADER 02368naa a2200265uu 4500
005 20131205155122.0
008 131111s2012 xx mul|d
020 |a 978953-7210-52-6 
035 |a (CROSBI)619132 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
041 |a hrv  |a eng 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Interculture and lamnguage minorities 
300 |a 83-88  |f str. 
520 |a Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija. Suvremena interkulturalna nastava (odgoj i obrazovanje), rezultat je potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima kulturnog pluralizma, univerzalizma i socijalnog dijaloga. Škola (interkulturalni kurikulum) može bitno utjecati na formiranje interkulturalnih stavova i pripremanja učenika za međusobne, ravnopravne odnose, a ako znamo važnost neizravnog utjecaja skrivenog kurikuluma koji se ogleda u organizaciji, socijalnoj strukturi učenika, kulturi škole, odnosima nastavnika i učenika, načinu izvođenja nastave, izvannastavnim aktivnostima učenika..., njezin je utjecaj sveobuhvatan. Tek učenici koji dobro poznaju obilježja i vrijednosti svoga nacionalnog i kulturnog identiteta, osposobljeni za nositelje i promicatelje vlastite kulture, mogu ravnopravno stupati u kontakt s drugim kulturama i ostvariti interkulturalnu komunikaciju na svim razinama, a i stvarati senzibilitet i otvorenost za razumijevanje i prihvaćanje drugih ljudi i drugačijih kultura. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV-ENG 
690 |a 5.07 
693 |a interkulturalni odgoj. interkulturalni kurikulum, obrazovanje na manjinskim jezicima  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a inrkulturalni education, intercultural curriculum, education in minority languages  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi  |d Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012.  |h 515  |n De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa  |z 978-953-7210-52-6  |g str. 83-88 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 313244  |d 313242