Obrazovne politike i pristupi promicanju raznolikosti
Deklarativna opredijeljenost i porast interesa europskih zemalja, pa tako i Hrvatske, za interkulturno učenje i poučavanje evidentni su već duži niz godina te u međuvremenu predstavljaju i važan dio nacionalnih obrazovnih politika i kurikuluma. Isti trend prati i nedavno doneseni Nacionalni okvirni...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313298/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Interkulturalna pedagogija - prema novim razvojima znanosti o odgoju Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija |
Glavni autor: | Blažević Simić, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02244naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205154635.0 | ||
008 | 131111s2013 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-99167-7-8 | ||
035 | |a (CROSBI)632222 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 636 |a Blažević Simić, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Obrazovne politike i pristupi promicanju raznolikosti / |c Ana Blažević Simić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Educational Policies and Approaches to Fostering Diversity | |
300 | |a 21-28 |f str. | ||
520 | |a Deklarativna opredijeljenost i porast interesa europskih zemalja, pa tako i Hrvatske, za interkulturno učenje i poučavanje evidentni su već duži niz godina te u međuvremenu predstavljaju i važan dio nacionalnih obrazovnih politika i kurikuluma. Isti trend prati i nedavno doneseni Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011) u kojemu se svaka vrsta raznolikosti poput raznolikosti jezika, mišljenja, kultura, vjera, obitelji, imovina, intelektualnih ili tjelesnih sposobnosti te poštivanje i promicanje iste ističe kao temelj koncepcije suvremene obrazovne politike koju dokument predstavlja. No, s obzirom na nepostojanje zajedničkoga europskoga pristupa raznolikosti, ali i evidentnu nedovoljnu prisutnost promicanja iste u praksi, nužne su kontinuirane i sustavne analize inozemnih, ali i postojećih vlastitih primjera, počevši od nacionalnoga kurikuluma, preko zasebnih modela obrazovanja pa sve do pojedinačnih elemenata interkulturnoga učenja i poučavanja što je svrha i ovoga rada. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a obrazovne politike, nacionalni kurikulumi, promicanje raznolikosti, interkulturno učenje i poučavanje, izobrazba nastavnika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a educational policies, national curricula, fostering diversity, intercultural learning and teaching, teacher education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Interkulturalna pedagogija - prema novim razvojima znanosti o odgoju |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013 |n Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija |z 978-953-99167-7-8 |g str. 21-28 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 313298 |d 313296 |