Obrazovne politike i pristupi promicanju raznolikosti

Deklarativna opredijeljenost i porast interesa europskih zemalja, pa tako i Hrvatske, za interkulturno učenje i poučavanje evidentni su već duži niz godina te u međuvremenu predstavljaju i važan dio nacionalnih obrazovnih politika i kurikuluma. Isti trend prati i nedavno doneseni Nacionalni okvirni...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313298/Details
Matična publikacija: Interkulturalna pedagogija - prema novim razvojima znanosti o odgoju
Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija
Glavni autor: Blažević Simić, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02244naa a2200241uu 4500
005 20131205154635.0
008 131111s2013 xx hrv|d
020 |a 978953-99167-7-8 
035 |a (CROSBI)632222 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 636  |a Blažević Simić, Ana 
245 1 0 |a Obrazovne politike i pristupi promicanju raznolikosti /  |c Ana Blažević Simić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Educational Policies and Approaches to Fostering Diversity 
300 |a 21-28  |f str. 
520 |a Deklarativna opredijeljenost i porast interesa europskih zemalja, pa tako i Hrvatske, za interkulturno učenje i poučavanje evidentni su već duži niz godina te u međuvremenu predstavljaju i važan dio nacionalnih obrazovnih politika i kurikuluma. Isti trend prati i nedavno doneseni Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011) u kojemu se svaka vrsta raznolikosti poput raznolikosti jezika, mišljenja, kultura, vjera, obitelji, imovina, intelektualnih ili tjelesnih sposobnosti te poštivanje i promicanje iste ističe kao temelj koncepcije suvremene obrazovne politike koju dokument predstavlja. No, s obzirom na nepostojanje zajedničkoga europskoga pristupa raznolikosti, ali i evidentnu nedovoljnu prisutnost promicanja iste u praksi, nužne su kontinuirane i sustavne analize inozemnih, ali i postojećih vlastitih primjera, počevši od nacionalnoga kurikuluma, preko zasebnih modela obrazovanja pa sve do pojedinačnih elemenata interkulturnoga učenja i poučavanja što je svrha i ovoga rada. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a obrazovne politike, nacionalni kurikulumi, promicanje raznolikosti, interkulturno učenje i poučavanje, izobrazba nastavnika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a educational policies, national curricula, fostering diversity, intercultural learning and teaching, teacher education  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Interkulturalna pedagogija - prema novim razvojima znanosti o odgoju  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013  |n Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija  |z 978-953-99167-7-8  |g str. 21-28 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 313298  |d 313296