Uloga novih medija u učenju na daljinu
Današnji svijet se neminovno mijenja pod utjecajem razvoja komunikacijske tehnologije. Inovacije u ovom ključnom području donose promjene u svim područjima ljudskih djelatnosti koja se njime koriste. Danas postoji mnoštvo podataka koju treba znati pretražiti, vrednovati, te efektivno iskoristiti. Up...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313893/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH, Crikvenica 1997. Rijeka : 1998 |
Glavni autor: | Stančić, Hrvoje (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Digitalna knjižnica FOI |
LEADER | 03242naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1998 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)73185 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Stančić, Hrvoje |9 431 | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga novih medija u učenju na daljinu / |c Stančić, Hrvoje. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Role of New Media in Distant Education | |
300 | |a 119-124 |f str. | ||
520 | |a Današnji svijet se neminovno mijenja pod utjecajem razvoja komunikacijske tehnologije. Inovacije u ovom ključnom području donose promjene u svim područjima ljudskih djelatnosti koja se njime koriste. Danas postoji mnoštvo podataka koju treba znati pretražiti, vrednovati, te efektivno iskoristiti. Upravo to postaje ključem blagostanja svake moderne države. Ona bi trebala podupirati razvoj načina usvajanja potrebnih vještina za kvalitetno djelovanje u takvom društvu. Tako je u svijetu upravo ta potreba za pravovremenom edukacijom doprinijela razvoju učenja na daljinu koristeći kao tehnološku osnovicu razvijene nove komunikacijske medije. Cilj svakog edukacijskog programa na daljinu bi trebao biti zadovoljavanje edukacijskih potreba u razdoblju nakon završenog srednjeg, odnosno visokoškolskog obrazovanja, formalno priznanje znanja i vještina stečenih uporabom novih medija od strane društvene zajednice i države. Provedena su mnoga istraživanja uspješnosti edukacije na daljinu u kojoj su korištena umrežena računala sa pristupom Internetu. Rezultati su pokazali da su Web predavanja dala jednako dobre rezultate kao i klasična predavanja. Najboljim se pokazala kombinacija klasičnih i modernih predavanja, pa to ukazuje na potrebu upotpunjavanja dosadašnjeg načina komuniciranja sa studentima novim sadržajima. Sve dosad navedeno govori u prilog tezi da će knjižnice morati u skorije vrijeme ponuditi nove, dodatne sadržaje i time će njihove uslužne funkcije kvalitativno porasti. Na proces doživotnog učenja trebamo gledati kao na kontinuum u kojem tradicionalno obrazovanje dobiva novi, prošireni oblik kroz uporabu novih medija, te tako postaje dostupno svakom tko ima pristup Internetu i potrebu za edukacijom u bilo kojem trenutku svoga života. U učenju na daljinu svoju ulogu imaju i knjižnice. Pri tome, globalizacija da! Ali globalizacija tehnologije, a ne nacionalnih vrednota i posebitosti. Zato knjižnice kroz jedinstvenu tehnologiju trebaju stvarati fond vlastite kulture, nacionalnog i regionalnog identiteta, poštujući ljudska prava, prava manjina i multikulturalnost, te tako oblikovani fond ponuditi kroz strukturirane programe za edukaciju na daljinu promičući na taj način kulturu vlastitog naroda na svjetskoj razini. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130762 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Proljetna škola školskih knjižničara RH ( ; Crikvenica, Hrvatska) |t Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH, Crikvenica 1997. |d Rijeka : 1998 |g str. 119-124 |w ffzg.HR-ZaFF(788) | |
856 | 4 | 0 | |u http://library.foi.hr/knjige/knjiga.aspx?C=1933&broj=1 |z Digitalna knjižnica FOI |
942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313893 |d 313891 |