Računalni edukacijski programi i digitalne knjižnice

Autor definira cilj svakog obrazovnog procesa kao prijenos relevantnih činjenica, koncepata i vještina određenog predmeta učenicima, odnosno studentima. Predavanju, koje je po definiciji statičko, računalo pridodaje svoje dinamičke komponente poput hiperteksta, audio i video materijala, animacija, s...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313894/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH, Crikvenica 1998.
Rijeka : 1999
Glavni autor: Stančić, Hrvoje (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01596naa a2200217uu 4500
008 131111s1999 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)73186 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Stančić, Hrvoje 
245 1 0 |a Računalni edukacijski programi i digitalne knjižnice /  |c Stančić, Hrvoje. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Electronic educational programs and digital libraries 
300 |a 79-82  |f str. 
520 |a Autor definira cilj svakog obrazovnog procesa kao prijenos relevantnih činjenica, koncepata i vještina određenog predmeta učenicima, odnosno studentima. Predavanju, koje je po definiciji statičko, računalo pridodaje svoje dinamičke komponente poput hiperteksta, audio i video materijala, animacija, simulacija eksperimenata, te virtualne stvarnosti. Iznosi rezultate istraživanja uporabe računala u nastavi u SAD. Nadalje, autor definira termin “digitalna knjižnica”, govori o paradigmama digitalnih medija, predlaže proširenje značenja riječi “bibliotekar”, te zaključuje da digitalne knjižnice postaju mjesto izvora provjerenih digitalnih informacija, te da su usmjerene znanstvenim istraživanjeima i edukaciji uz pomoć računala. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130762 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |l hrv  |2 crosbi 
693 |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Proljetna škola školskih knjižničara RH ( ; Crikvenica, Hrvatska)  |t Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH, Crikvenica 1998.  |d Rijeka : 1999  |g str. 79-82 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 313894  |d 313892