Cybertekari?
Autor definira školsku knjižnicu kao mjesto gdje se korisnicima pruža klasični i suvremeni način pretraživanja gradiva. Nadalje određuje ulogu školske knjižnice, te sposobnosti školskog knjižničara neophodne za rad u računalnoj okolini. Autor smatra da je bliska suradnja knjižničara i nastavnika neo...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313897/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH Rijeka : 2000 |
| Glavni autor: | Stančić, Hrvoje (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01322naa a2200217uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131111s2000 xx 1 hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)73189 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Stančić, Hrvoje | |
| 245 | 1 | 0 | |a Cybertekari? / |c Stančić, Hrvoje. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Cybrarians? | |
| 300 | |a 191-201 |f str. | ||
| 520 | |a Autor definira školsku knjižnicu kao mjesto gdje se korisnicima pruža klasični i suvremeni način pretraživanja gradiva. Nadalje određuje ulogu školske knjižnice, te sposobnosti školskog knjižničara neophodne za rad u računalnoj okolini. Autor smatra da je bliska suradnja knjižničara i nastavnika neophodna. Zatim određuje tri skupine zadataka koje školskim knjižničarima nameće računalana okolina, te navodi primjere za njihovo lakše rješavanje. Na kraju autor obrazlaže zašto je potrebno razvoj školske knjižnice postaviti kao dugoročnu strategiju. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130762 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.04 | ||
| 693 | |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |a Proljetna škola školskih knjižničara RH ( ; Crikvenica, Hrvatska) |t Zbornik radova Proljetna škola školskih knjižničara RH |d Rijeka : 2000 |g str. 191-201 | |
| 942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
| 999 | |c 313897 |d 313895 | ||