Predstavljanje baštine na Internetu i njena uloga u procesu obrazovanja
Kada govorimo o kulturnoj baštini tada najčešće na umu imamo pojam koji je usko povezan s identitetom zemlje o čijoj je baštini riječ. Taj je identitet moguće prepoznati u nekoliko oblika kao što su arhivsko gradivo, knjižna i neknjižna građa ili muzejski predmet. Svaka od ustanova u kojoj se ti obj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313941/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999 |
Glavni autor: | Vrana, Radovan (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02309naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1999 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)91833 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Vrana, Radovan | |
245 | 1 | 0 | |a Predstavljanje baštine na Internetu i njena uloga u procesu obrazovanja / |c Vrana, Radovan. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Presentation of the Croatian national heritage on the Internet and its role in education | |
300 | |a 63-69 |f str. | ||
520 | |a Kada govorimo o kulturnoj baštini tada najčešće na umu imamo pojam koji je usko povezan s identitetom zemlje o čijoj je baštini riječ. Taj je identitet moguće prepoznati u nekoliko oblika kao što su arhivsko gradivo, knjižna i neknjižna građa ili muzejski predmet. Svaka od ustanova u kojoj se ti objekti baštine čuvaju na svoj specifični način doprinosi prepoznavanju, tumačenju i komuniciranju baštine s okolinom u kojoj ona egzistira. Da bi baština mogla biti prepoznata izvan tih ustanova i biti uključena u razne društvene tokove, potrebno ju je prvo predstaviti široj javnosti pozivima na izložbe, katalozima izložbi, plakatima koji najavljuju izložbe, monografijama, znanstvenim skupovima, obavijestima u dnevnom tisku i elektroničkim medijima poput radija i televizije ili čak stranicama na Internetu. Posljednji među navedenim medijima danas je posebno zanimljiv s aspekta predstavljanja raznovrsnih sadržaja, a pogotovo onih vezanih uz proces obrazovanja u koje može biti uključena i nacionalna baština kao njegov integralni dio. Internet se pokazao kao medij koji polako, ali sigurno ulazi u sve pore društva i ostavlja neizbrisiv trag promjenama koje uzrokuje. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a baština, informacijska tehnologija, vrednovanje, predstavljanje baštine, informacijsko društvo |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a heritage, information technology, evaluation, presentation, information society |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 10. proljetna škola školskih knjižničara (14.-17.05.1998. ; Crikvenica) |t Zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999 |n Šeta, Višnja |g str. 63-69 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313941 |d 313939 |