Predstavljanje baštine na Internetu i njena uloga u procesu obrazovanja

Kada govorimo o kulturnoj baštini tada najčešće na umu imamo pojam koji je usko povezan s identitetom zemlje o čijoj je baštini riječ. Taj je identitet moguće prepoznati u nekoliko oblika kao što su arhivsko gradivo, knjižna i neknjižna građa ili muzejski predmet. Svaka od ustanova u kojoj se ti obj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313941/Details
Matična publikacija: Zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara
Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999
Glavni autor: Vrana, Radovan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02309naa a2200205uu 4500
008 131111s1999 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)91833 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Vrana, Radovan 
245 1 0 |a Predstavljanje baštine na Internetu i njena uloga u procesu obrazovanja /  |c Vrana, Radovan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Presentation of the Croatian national heritage on the Internet and its role in education 
300 |a 63-69  |f str. 
520 |a Kada govorimo o kulturnoj baštini tada najčešće na umu imamo pojam koji je usko povezan s identitetom zemlje o čijoj je baštini riječ. Taj je identitet moguće prepoznati u nekoliko oblika kao što su arhivsko gradivo, knjižna i neknjižna građa ili muzejski predmet. Svaka od ustanova u kojoj se ti objekti baštine čuvaju na svoj specifični način doprinosi prepoznavanju, tumačenju i komuniciranju baštine s okolinom u kojoj ona egzistira. Da bi baština mogla biti prepoznata izvan tih ustanova i biti uključena u razne društvene tokove, potrebno ju je prvo predstaviti široj javnosti pozivima na izložbe, katalozima izložbi, plakatima koji najavljuju izložbe, monografijama, znanstvenim skupovima, obavijestima u dnevnom tisku i elektroničkim medijima poput radija i televizije ili čak stranicama na Internetu. Posljednji među navedenim medijima danas je posebno zanimljiv s aspekta predstavljanja raznovrsnih sadržaja, a pogotovo onih vezanih uz proces obrazovanja u koje može biti uključena i nacionalna baština kao njegov integralni dio. Internet se pokazao kao medij koji polako, ali sigurno ulazi u sve pore društva i ostavlja neizbrisiv trag promjenama koje uzrokuje. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a baština, informacijska tehnologija, vrednovanje, predstavljanje baštine, informacijsko društvo  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a heritage, information technology, evaluation, presentation, information society  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a 10. proljetna škola školskih knjižničara (14.-17.05.1998. ; Crikvenica)  |t Zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara  |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999  |n Šeta, Višnja  |g str. 63-69 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 313941  |d 313939