Pristup obradbi sintakse u jezičnim savjetnicima
Hrvatski jezični savjetnici, priručnici koji dopunjuju osnovne normativne priručnike (gramatike, pravopise i rječnike), obrađuju uglavnom leksičke probleme, dok je sintaksa u njima slabije zastupljena. Autorice, s namjerom da istaknu važnost povezivanja praktičnih i teorijskih zadataka, ponovno aktu...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313962/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova Drugoga hrvatskoga slavističkoga kongresa u Osijeku Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, Filozofski fakultet, 2001 |
Glavni autori: | Čilaš, Marica (-), Franić, Ivana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01415naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)95993 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Čilaš, Marica | |
245 | 1 | 0 | |a Pristup obradbi sintakse u jezičnim savjetnicima / |c Čilaš, Marica ; Franić, Ivana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a La syntaxe dans les dictionnaires des difficultes du 20eme siecle | |
300 | |a 365-370 |f str. | ||
520 | |a Hrvatski jezični savjetnici, priručnici koji dopunjuju osnovne normativne priručnike (gramatike, pravopise i rječnike), obrađuju uglavnom leksičke probleme, dok je sintaksa u njima slabije zastupljena. Autorice, s namjerom da istaknu važnost povezivanja praktičnih i teorijskih zadataka, ponovno aktualiziraju pitanje jezičnoga normiranja, sintaktičke razine i njezinih jedinica te koncipiranja i pisanja samih savjetnika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0212002 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a xxx |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a xxx |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Franić, Ivana |4 aut | |
773 | 0 | |a Drugi hrvatski slavistički kongres (14.-18. 09. 1999. ; Osijek, Hrvatska) |t Zbornik radova Drugoga hrvatskoga slavističkoga kongresa u Osijeku |d Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, Filozofski fakultet, 2001 |n Sesar, Dubravka |g str. 365-370 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313962 |d 313960 |