|
|
|
|
LEADER |
02107naa a2200229uu 4500 |
008 |
131111s2003 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)117222
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Čorkalo Biruški, Dinka
|9 395
|
245 |
1 |
0 |
|a Stavovi prema školovanju u Vukovaru /
|c Čorkalo, Dinka ; Ajduković, Dean.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Attitudes toward schooling in Vukovar
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a U izlaganju su iznijeti rezultati istraživanja provedenog tijekom listopada 2001 u Vukovaru, na reprezentativnom uzorku 718 učenika i učenica osnovnih i srednjih škola u Vukovaru, 953 njihova roditelja i 113 nastavnika koji predaju u nastavi u školama na hrvatskom i srpskom jeziku. Budući da su rezultati istraživanja pokazali da djeca u najvećoj mjeri zagovaraju odvojeno školovanje djece, razmotrene su implikacije ovako organiziranog školovanja za socijalnu rekonstrukciju etnički podijeljene zajednice u razdoblju poraća. Rezultati istraživanja pokazuju da sve ispitane grupe ispitanika pokazuju izrazito pozitivne stavove prema vrijednosti obrazovanja i prema poštivanju različitosti. Te su vrijednosti naglašene i razmotrena je njihova kontruktivna uloga u osmišljavanju načina organiziranja školovanja u Vukovaru, koje će omogućiti i pravo djece, pripadnika manjina na njegovanje kulture svojega porijekla, ali i njihovu uspješnu integraciju u širu zajednicu i zdrav osobni i socijalni razvoj.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 0130485
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.06
|
693 |
|
|
|a obrazovanje, obrazovanje manjina, međunacionalni odnosi u školi, školovanje u Vukovaru, uloga škole u socijalnoj rekonstrukciji
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a education, minority education, inter-ethnic relations in schools, schooling in Vukovar, the role of schools in social reconstruction
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
1 |
|
|a Ajduković, Dean
|4 aut
|9 396
|
773 |
0 |
|
|a Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja (29-30.05.2003 ; Vukovar, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Predavanje - Nista
|t 3.15
|
999 |
|
|
|c 314057
|d 314055
|