Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika

Nastavnici su oduvjek postavljali pitanja na koja su mogli predvidjeti odgovore. Pitanja o kojima je ovdje riječ otvorenog su tipa i odgovor nije uvijek predvidljiv, što govori mnogo o tendenciji suvremene nastave da u središte pozornosti stavi učenika. Pokazat ćemo kako nastava može usmjeriti k cil...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314076/Details
Matična publikacija: Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku
Zagreb-Rijeka : 2004
Glavni autor: Geld, Renata (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01613naa a2200217uu 4500
008 131111s2004 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)119868 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Geld, Renata 
245 1 0 |a Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika /  |c Geld, Renata. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Role of Questioning in Modern Language Teaching 
300 |a 153-161  |f str. 
520 |a Nastavnici su oduvjek postavljali pitanja na koja su mogli predvidjeti odgovore. Pitanja o kojima je ovdje riječ otvorenog su tipa i odgovor nije uvijek predvidljiv, što govori mnogo o tendenciji suvremene nastave da u središte pozornosti stavi učenika. Pokazat ćemo kako nastava može usmjeriti k ciljanom sadržaju, a u isto vrijeme vodi računa o nekim od osnovnih načela koja je čine poticajnim procesom za razvoj onih učeničkih kvaliteta koje će mu pomoći u cjeloživotnom obrazovanju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130514 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a pitanje, učenik kao središte, psihološki principi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a question, learner-centred, psychological principles  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika XVI. SAVJETOVANJE HRVATSKOG DRUŠTVA ZA PRIMIJENJENJU LINGVISTIKU (16. - 17. svibnja 2002. ; Opatija, Hrvatska)  |t Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku  |d Zagreb-Rijeka : 2004  |n Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.  |g str. 153-161 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 314076  |d 314074