Suvremena edukacijska tehnologija : medij za propitivanje i istraživanje
Suvremena multimedijalna tehnologija osigurava jedan novi način učenja i poučavanja: propitivački-usmjereno poučavanje. Sjedinjavanjem različitih medija (tekst, zvuk, glazba, fotografija, animacija i video) proširuje se iskustvo u učenju te se za učenika otvaraju novi vidici u društvenom i prirodnom...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314264/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
XIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske ; zbornik radova Zagreb ; Rijeka : Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske - Zavod za unapređivanje školstva ; Prva sušačka hrvatska gimnazija, 2003 |
Glavni autori: | Mikelić, Nives (-), Lauc, Tomislava (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02354naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2003 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)132539 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mikelić, Nives | |
245 | 1 | 0 | |a Suvremena edukacijska tehnologija : medij za propitivanje i istraživanje / |c Mikelić, Nives ; Lauc, Tomislava. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Modern educational technology : media for inquiry | |
300 | |f str. | ||
520 | |a Suvremena multimedijalna tehnologija osigurava jedan novi način učenja i poučavanja: propitivački-usmjereno poučavanje. Sjedinjavanjem različitih medija (tekst, zvuk, glazba, fotografija, animacija i video) proširuje se iskustvo u učenju te se za učenika otvaraju novi vidici u društvenom i prirodnom svijetu. Napredak tehnologije neosporno je obogatio materijal koji se može koristiti za učenje i otvorio puteve novim načinima usvajanja obrazovnih sadržaja. Škole i školske knjižnice su institucije u kojima je upotreba nove multimedijske tehnologije najpotrebnija. Na Proljetnoj školi školskih knjižničara u Crikvenici 2002. za demonstraciju smo odabrali primjer edukativnog softvera na hrvatskom jeziku, na temu tko sve i kako može letjeti. Namjera nam je bila prikazati kako se uz pomoć suvremenih informacijskih tehnologija može ostvariti multimedijalan, interdisciplinaran i nadasve zabavan i poučan prikaz znanja namijenjen učenicima osnovnih i srednjih škola kao pomoć u savladavanju nastavnog programa, ali i kao izvor dodatnih informacija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130443 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a edukativni softver, multimedijski prikaz znanja, propitivački usmjereno poučavanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a educational software, mulitmedia knowledge presentation, inquiry-oriented teaching |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Lauc, Tomislava |4 aut | |
773 | 0 | |a Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (14 ; 2002) (21.-26.05. 2002 ; Crikvenica, Hrvatska) |t XIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske ; zbornik radova |d Zagreb ; Rijeka : Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske - Zavod za unapređivanje školstva ; Prva sušačka hrvatska gimnazija, 2003 |n Šeta, Višnja |z 953-7114-00-7 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 314264 |d 314262 |