Udžbenici za učenike s posebnim potrebama
Znamo li da su koncepcijska različitost i uporaba raznovrsnih dodatnih materijala (radni i razgranati udžbenik) karakteristične za udžbenike za djecu s posebnim potrebama, jasno je da njihova izrada treba biti sustavna, postupna, odmjerena, precizna i na znanstveno utemeljnim činjenicama, dakle peda...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314352/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Udžbenik i virtualno okruženje Zagreb : Školska knjiga, 2004. |
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01834naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2004 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)157766 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrvatić, Neven | |
245 | 1 | 0 | |a Udžbenici za učenike s posebnim potrebama / |c Hrvatić, Neven. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a SCHOOL BOOKS FOR STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS | |
300 | |a 121-126 |f str. | ||
520 | |a Znamo li da su koncepcijska različitost i uporaba raznovrsnih dodatnih materijala (radni i razgranati udžbenik) karakteristične za udžbenike za djecu s posebnim potrebama, jasno je da njihova izrada treba biti sustavna, postupna, odmjerena, precizna i na znanstveno utemeljnim činjenicama, dakle pedagoški kompetentna. O kurikularnim i integracijskim polazištima u koncipiranju udžbenika ovist će manifestiranje u nastavi, primjena i didaktički (metodički) pristup i evaluacija. U tome važnom segmentu integracije djece s posebnim potrebama i ostvarivanja jednakih prava na odgoj i obrazovanje za sve učenike nisu ostvareni adekvatni rezultati. U tijeku prave (r)evolucije u koncepciji, tehnici, izradi i primjeni suvremenih udžbenika u nastavi (u vremenu i prostoru tehnološkog napredka i virtualnog okruženja), još je očitije njihovo zaostajanje u segmentu učenika s posebnim potrebama. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130489 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a učenici s posebnim potrebama, kurikulum, udžbenici, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a students for special needs, curriculum, school books |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Udžbenik i virtualno okruženje (17.05.2002. ; Zagreb, Hrvatska) |t Udžbenik i virtualno okruženje |d Zagreb : Školska knjiga, 2004. |n Halačev, Slavenka |g str. 121-126 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 314352 |d 314350 |