Udžbenici za učenike s posebnim potrebama

Znamo li da su koncepcijska različitost i uporaba raznovrsnih dodatnih materijala (radni i razgranati udžbenik) karakteristične za udžbenike za djecu s posebnim potrebama, jasno je da njihova izrada treba biti sustavna, postupna, odmjerena, precizna i na znanstveno utemeljnim činjenicama, dakle peda...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314352/Details
Matična publikacija: Udžbenik i virtualno okruženje
Zagreb : Školska knjiga, 2004.
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01834naa a2200217uu 4500
008 131111s2004 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)157766 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Udžbenici za učenike s posebnim potrebama /  |c Hrvatić, Neven. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a SCHOOL BOOKS FOR STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS 
300 |a 121-126  |f str. 
520 |a Znamo li da su koncepcijska različitost i uporaba raznovrsnih dodatnih materijala (radni i razgranati udžbenik) karakteristične za udžbenike za djecu s posebnim potrebama, jasno je da njihova izrada treba biti sustavna, postupna, odmjerena, precizna i na znanstveno utemeljnim činjenicama, dakle pedagoški kompetentna. O kurikularnim i integracijskim polazištima u koncipiranju udžbenika ovist će manifestiranje u nastavi, primjena i didaktički (metodički) pristup i evaluacija. U tome važnom segmentu integracije djece s posebnim potrebama i ostvarivanja jednakih prava na odgoj i obrazovanje za sve učenike nisu ostvareni adekvatni rezultati. U tijeku prave (r)evolucije u koncepciji, tehnici, izradi i primjeni suvremenih udžbenika u nastavi (u vremenu i prostoru tehnološkog napredka i virtualnog okruženja), još je očitije njihovo zaostajanje u segmentu učenika s posebnim potrebama. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130489 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a učenici s posebnim potrebama, kurikulum, udžbenici,  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a students for special needs, curriculum, school books  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Udžbenik i virtualno okruženje (17.05.2002. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Udžbenik i virtualno okruženje  |d Zagreb : Školska knjiga, 2004.  |n Halačev, Slavenka  |g str. 121-126 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 314352  |d 314350