Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma
Pod pojmom kurikulum najčešće se podrazumijeva detaljno razrađen i unaprijed postavljen plan i program odgojno-obrazovnog rada. Međutim, zbog kontekstualne, personalne, su-konstruktivističke, praktične i interakcijske naravi dječjeg uvjeta učenja suvremeni predškolski kurikulum treba shvatiti kao st...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314620/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Djetinjstvo, razvoj i odgoj : zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Zadar : Sveučilište, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2003 |
Glavni autori: | Petović-Sočo, Biserka (-), Slunjski, Edita (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Petović-Sočo, B. (2003). Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma. Djetinjstvo, razvoj i odgoj : zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa.
Chicago stil citiranjaPetović-Sočo, Biserka. "Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma." 2003.
MLA stil citiranjaPetović-Sočo, Biserka. "Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma." 2003.